تونر: اسلام آّباد باید افرادی را که به همسایگان پاکستان حمله می‌کنند، مورد هدف قرار دهد

© CSPAN (Screenshot)Associated Press reporter Matt Lee reminded State Department Deputy Spokesman Mark Toner of the department’s sharp and immediate condemnation of an Israeli shelling, which accidentally struck a school in Gaza last year.
Associated Press reporter Matt Lee reminded State Department Deputy Spokesman Mark Toner of the department’s sharp and immediate condemnation of an Israeli shelling, which accidentally struck a school in Gaza last year. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاکستان به اظهارات انتقادی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه اسلام آباد در هدف گرفتن تروریست‌ها گزینشی عمل می‌کند واکنش نشان داد.

پاکستان به اظهارات انتقادی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه اسلام آباد در هدف گرفتن تروریست‌ها گزینشی عمل می‌کند و افرادی را که همسایگانش را تهدید می‌کنند، دنبال نمی‌کند، با عصبانیت واکنش نشان داد.
مارک تونر، سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا روز جمعه در کنفرانسی خبری در واشنگتن گفت: امریکا صریحا به مقامات عالیرتبه دولت اسلام آّباد تاکید کرده که آن‌ها باید تمامی گروه‌های شبه نظامی از جمله افرادی را که به همسایگان پاکستان حمله می‌کنند، هدف قرار دهند و باید تمامی پناه‌گاه‌های امن را تعطیل کنند.
این در حالیاست که نفیس ذکریا، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: این اظهارات مارک تونر "نابجا" بوده و به نگرانی‌های امنیتی پاکستان توجهی نکرده است.
وی افزود: ما به این اظهارات تونر که تعارض آمیز هستند واین حقیقت که پاکستان برای مقابله با تروریسم و بررسی مداوم نگرانی‌ها امنیت ملی اقدامات مشخص و لازمی را انجام داده توجه کرده‌ایم.
ذکریا در بیانیه‌ای گفت: پاکستان قربانی تروریسم بوده و بیش از هر کشور دیگری از این مساله رنج کشیده است.

حضور پاکستان در تمرینات نظامی آمریکا با مشارکت اسرائیل - اسپوتنیک افغانستان
حضور پاکستان در تمرینات نظامی آمریکا با مشارکت اسرائیل

وی افزود: در حال حاضر فاکتورهای دخیل در گسترش تروریسم در پاکستان و خسارت‌های جبران ناپذیر و وسیع که پاکستان متحمل آن شده از جمله کشته شدن 60 هزار بی‌گناه و خسارت چند میلیارد دلاری به اقتصاد کشور کاملا مشهود و آشکار هستند.
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه داون مارک تونر در اظهارات خود گفت: پاکستان به شدت گزینشی عمل می‌کند ما باید شاهد این مساله باشیم که پاکستان تمامی گروه‌ها حتی آن‌هایی که این کشور را به شخصه تهدید نمی‌کنند اما تهدیدی برای همسایگانش محسوب می‌شوند هدف قرار می‌دهد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала