اعلام 3 روز هفته کاری

عضو شوید
ثروتمند ترین مرد جهان به کارگران خود دستور 3 روز هفته کار را داد

شبکه Metro خبر دادئه است که کارلوس سلیم یکی از ثروتمند ترین مرد جهان که مالک شبکه های مخابراتی TELMEX مکسیکو میباشد، برای کارمندان خود هفته سه روز کاری اعلان نمود که تغییر روزهای کاری بر مدت معاش آنها تاثیر نمی گذارد.

باید یادآور شد که در این اقدام مالک کار، باریکی های هم وجود دارد. کاهش روز های کاری هفته بالای عمر تقاعد مامورین تاثیر میگذارد. سلیم قصد دارد عمر تقاعد را با کاهش روز های کاری هفته، بلند ببرد.

او میگوید: «با پیشرفت تکنالوژی انسان مجبور میشود کم کارکند و این خوب است. کسانیکه کم استراحت و سپورت میکنند، قبل از وقت پیر می شوند، مریض میگردند و توانائی کار را از دست میدهند.

به نظر من، باید سعی ورزید که کارمندان به سن 50-60 سالگی تقاعد نکنند. باید نیرو کاری داشته باشند و دانش خود را به متخصصین جوان بیاموزاند. برای این کار ضرور است که کار کم و استراحت بیشتر کنند. فکر میکنم 3 روز کاری در هفته کافی است».

او افزود که بخش از کارمندانش از روز دوشنبه تا چهار شنبه و بخش دیگرش از پنجشنبه تا شنبه کار میکنند. این اقدام با عث کاهش مصارف اضافی دفتر و پارکینگ موتر ها میگردد. او میخواهند که کارمندان اش بعد از سن 75 تقاعد کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала