سرگئی لاوروف گفت، غرب در تلاش است تا تقصیر شکست های خود در اکراین را به گردن روسیه بیاندازد

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر Russian Foreign Minister Sergei Lavrov
Russian Foreign Minister Sergei Lavrov - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت، غرب در تلاش است تا تقصیر شکست سیاست های خود در اکراین را به گردن روسیه بیاندازد.

لاوروف گفت:- "زمانیکه در اروپا مخصوصا در اکراین بی ثباتی به وجود میاید، غرب تلاش می کند که تقصیر را به گردن روسیه بیاندازد".

به گفته ای وی حالا:- "فلسفه متکبر غرب بر مبنای قانون نهایی هلسینکی، سیاست گسترش ناتو به شرق و پیشرقت مرزهای این قاره با تمام هزینه ها می باشد".

او گفت:- "امروز پیوند های روسیه و آلمان در یک مرحله دشواری قرار دارد و من فکر می کنم این سخت ترین مرحله پس از آن زمانی می باشد که ما با آلمان تصمیم گرفتیم که با هم در مشکلات هم پیمان و متحد باشیم".

این وضعیت به نظر وزیر، "در جریان بحران اکراین که این کشور به مشکلات دچار شد آشکار شد، اما این مشکلات بوده و در جریان مدت زیادی انباشه شده بود، تنها در این زمان کشورهای اروپای آن را آشکار کردند".

لاوروف گفت:- "متاسفانه طرح های متعدد ما را که برای هماهنگ کردن اصول حقوقی بین المللی، برابری و امنیت در منطقه یورو آتلانتیک ارائه داده بودیم بسیاری از اعضای ناتو رد کردند و آنها همچنان در این روزها دیده  می شود که این را نادیده می گیرند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала