باکمن: ای کاش باراک اوباما تهدید اسلام رادیکال را درک می کرد

© AP Photo / J. Scott Applewhiteاوباما
اوباما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تهدید اسلام رادیکال نه تنها در امریکا بلکه در سراسر جهان وجود دارد

میشل باکمن عضو سابق مجلس نمایندگان امریکا و از چهره های تندرو حامی جنبش «تی پارتی» امریکا گفت که به دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری در زمینه سیاست خارجی مشاوره می دهد.
به گزارش پایگاه خبری امریکایی « هیل» ، این عضو سابق کنگره امریکا از ایالت مینسوتا شنبه شب در مراسم جمع آوری کمک مالی برای تبلیغات ترامپ در این ایالت شرکت کرد و برای اولین بار به مطبوعات اعلام کرد که در زمینه سیاست خارجی به ترامپ گزارش می دهد.
وی با تکرار ادعاهای ترامپ مدعی شد:' تهدید اسلام رادیکال نه تنها در امریکا بلکه در سراسر جهان وجود دارد. '

Democratic presidential candidate Hillary Clinton (L) and Republican presidential candidate Donald Trump (File) - اسپوتنیک افغانستان
کلینتن یا ترامپ

باکمن گفت: 'ای کاش باراک اوباما رئیس جمهوری نیز این تهدید را درک می کرد و آن را جدی می گرفت.'
ادعاهای این چهره تندرو امریکا در حالی است که بسیاری از رهبران و سیاستمداران جهان معتقدند که اقدامات گروه های افراط گرا و رادیکال هیچ ربطی به اسلام ندارد.
این عضو سابق مجلس نمایندگان امریکا گفت که از چند سال پیش با ترامپ آشنا است و از پیشنهادهای او در زمینه مقابله با مهاجرت و تروریسم حمایت می کند.
وی پیش از این نیز ادعا کرده بود که سیاست خارجی اوباما از جمله سیاست او در قبال برنامه هسته ای ایران موجب از هم گسیختگی خواهد شد.
باکمن همچنین عضو «هیات مشاوره ای انجیلی» ترامپ است که درباره موضوعات دارای اهمیت برای مسیحیان در امریکا از ترامپ حمایت می کند.
باکمن که هنوز به طور رسمی ترامپ را تایید نکرده است، در سال 2012 کارزار انتخابات ریاست جمهوری را آغاز کرد که ناکام ماند.
جنبش تی پارتی جنبشی است که از سال ۲۰۰۹ و در پی مجموعه ای از اعتراض های محلی و ملی در امریکا به وجود آمد. این جنبش متمایل به عقاید محافظه کاران است و با سیاست های اوباما مخالف است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала