دختر مسلمان انتشارعکس خود در مجله پلیبوی را افتخار میداند (عکس + ویدیو)

© Facebook.comدختر مسلمان انتشارعکس خوددر مجله پلیبوی را افتخار میداند (عکس+ویدیو)
دختر مسلمان انتشارعکس خوددر مجله  پلیبوی را افتخار میداند (عکس+ویدیو) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در شماره نوبتی مجله برای مردان عکس مدل جدید منتشر شده است.این مدل نور تاگوری دختر 22 ساله مسلمان است که درحال حاضر درامریکا کاروزندگی میکند.

برخلاف اکثریت زنها که در پلیبای برهنه عکس میگیرند,مدل جدید با پطلون کوبای,کرمچ,و کرتی چرمی عکس گرفته است.در ضمن  تاگوری فراموش نکرده است سر خود را با چادر سنتی مسلمانان بپوشاند.

عکس او در مجله پلیبوی  با مصاحبه او همراه است.در آن  نور تاگوری گفته است که عکسهای او در مجله مشهور برای او  افتخار است.این مدل جدید پلیبوی دومین مدل مسلمان است,که ریسک کرده و در مجله برای مردان عکس برداری کرده است.اولین مدل,دختر ترک تبار بنام سیلا ساهین  باشنده آلمان است.

تاگوری متعلق به نسل اول امریکایی است,که از لیبیا آمده اند.محل اصلی کار او سایت اخبار Newsy است.زمانی که روزنامه نگاران پلیبوی حین مصاحبه از او پرسیدند,که چه باعث چنین عمل اوشد,او گفت: خواستم کاملآ مستقل  و آزاداز آن رفتاری شوم که در دوران کودکی تلقین شده بودم.این عمل او بدون عواقب نماند. با توجه به گزارش رسانه ها,بستگانش این ابتکار او را تایید نکردند,و با وجود آنکه نظر به استانداد های اروپایی عکس های او با عفت است,با آن هم با او تمام ارتباطات را قطع کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала