تیم فوتسال روسیه در فینال جام جهانی فوتسال مغلوب آرجانتاین شد

عضو شوید
تیم ملی آرجانتاین با پیروزی نزدیک مقابل روسیه موفق شد قهرمانی جام جهانی فوتسال را کسب کند.

تیم‌های ملی آرجانتاین و روسیه که در مرحله نیمه نهایی به ترتیب مقابل پرتگال و ایران به برتری رسیده بودند دیشب  

در سالون ال پوئبلو شهر کالی کلمبیا به قضاوت فرناندو گوتیرز به عنوان داور اول، فینال جام جهانی 2016 فوتسال را مقابل هم برگزار کردند.
ادر لیما بهترین بازیکن روسیه با گذشت 15 دقیقه و 23 ثانیه از بازی، گول اول را به ثمر رساند اما خوشحالی آنها تنها 26ثانیه دوام داشت و آلامیر واپوراکی موفق شد گول تساوی را بزند.
در حالی که روسیه پنج خطای فنی را مرتکب شده بود در فاصله 26 ثانیه به پایان نیمه اول آرجانتاین از روی پنالتی نقطه دوم موقعیت خوبی به دست آورد تا از روس‌ها پیش بیافتد که لئوناردو کوزولینو این فرصت را تبدیل به گل کرد تا آرجانتاین با برتری 2 بر یک به رختکن برود.
در نیمه دوم پس از گذشت یک دقیقه و 18 ثانیه ادر لیما بهترین گولزن روسیه موفق شد دومین گول خود و تیمش را در این مسابقه به ثمر برساند، اما روس ها باز هم نتوانستند این نتیجه را حفظ کنند و آلان برندی پس از 24 ثانیه دوباره برتری را
به اردوی آرجانتاین آورد.
برندی در دقیقه 22:33 دوباره یک گول دیگر برای آرجانتاین زد تا آنها اختلاف را دو برابر کنند و کار روس‌ها سخت‌تر از پیش شود.
کونستانتینو واپوراکی پنجمین گول آرجانتاین را در دقیقه 38:19 به ثمر رساند تا امید روس‌ها از دست برود ولی این تیم خیلی زود به بازی برگشت و دیمیتری لیسکوف در دقیقه 38:56 اختلاف را به عدد دو رساند و لیما از روی پنالتی نقطه دوم و در فاصله 19 ثانیه به سوت پایان مسابقه گول چهارم روسیه را زد و هت‌تریک کرد.
تلاش روسیه در ثانیه‌های پایانی حاصلی در پی نداشت تا آرجانتاین با نتیجه نزدیک 5 بر 4 قهرمان جام جهانی فوتسال در سال 2016 شود.
تیم ملی ایران نیز با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل پرتگال به مقام سوم رسیده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала