کارشناس:درملاقات ولادیمیر پوتین با اردوغان میتوان ازدست یابی موفقیت در مسله سوریه انتظار داشت

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiکارشناس:درملاقات ولادیمیر پوتین با اردوغان میتوان ازدست یابی موفقیت در مسله سوریه انتظار داشت
کارشناس:درملاقات ولادیمیر پوتین با اردوغان میتوان ازدست یابی موفقیت در مسله سوریه انتظار داشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
" البرتو نگری"کارشناس شرق میانه:کلید راه حل بحران سوریه در دست قدرت های منطقه است.

به گزارش سپوتنیک به نقل از آژاس تاس ،البرتو نگری روزنامه نگار ایتالیایی مفسر معتبر روزنامه" Sole-24 Ore" و متخصص در منطقه شرق میانه معتقد است: دستیابی برموفقیت واقعی در حل و فصل سوریه را میتوان از ملاقات آینده بین ولادیمیر پوتین ریس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان  ریس جمهور ترکیه انتظار داشت.

" در سوریه شما نباید نقش کشور های منطقه  ،که تا حد زیادی در وضعیت تاثیر گذار است در نظر نگیرید. بنا بر این نسبت به جلسات سازمان ملل متحد، از ملاقات ولادیمیر پوتین با رجب طیب اردوغان که بتاریخ 10 اکتوبر در استامبول برگزار میشود میتوان بیشتر انتظار داشت.ببینید ممکن است که فقط این ملاقات به موفقیت واقعی دستیابی کند.به نظر او کلید راه حل بحران سوریه در دست قدرت های منطقه است.او همچنین معتقد است ،که "سوریه  یوگوسلاویای عربی شده است و برخی از کشور ها علاقه مند تکرار وضعیت افغانستان هستند".

خط دیپلوماسی ایتالیا در سوریه را نگری "فرصت طلبانه و نا مطمئن"وهمچنین نشرات رسانه های ایتالیایی در حوادث حلب که در آن بشار اسد را "اهرمین "جلوه میدهند مغرضانه خواند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала