کارمندان استخاراتی بریتانیایی به ظن تروریسم مدل اسبق مجله های اروتیک را بازداشت کرده اند

© Fotolia / Razoomanetu کارمندان استخاراتی بریتانیایی به ظن تروریسم مدل اسبق مجله های اروتیک را بازداشت کرده اند
کارمندان استخاراتی بریتانیایی به ظن تروریسم مدل اسبق مجله های اروتیک را بازداشت کرده اند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نوشته Daily Star، تاریخ 7 اکتوبر کارمندان ضد تروریستی پولیس بریتانیا کیمبرلی ماینرس 27 ساله که قبل از رو آوردن به اسلام، مدل عکس مجله های Page 3 , The Sun و دیگر مجله های اروتیک که عکس های نیمه برهنه به نشر میسپارند، بود.

پولیس بریتانیا بعد از اطلاع یافتن از روابط ماینرس با ابو اسامه البریتانی که استخبارات بریتانیا وی را بحیث عضو "دولت اسلامی " یا داعش شناخته است، این مدل که بعد از رو آوردن به اسلام نامش را به عایشه لورن البریتانیا تبدیل کرده بود، دستگیر کردند. گمان میرود که کیمبرلی ماینرس میخواست "بیوه سفید" دوم شود('بیوه سفید' اول سمانته لیوتیت  خانم انگستانی بود که در سال 2013 به سوریه رفت).  

ماینرس همچنان به دلیل تبدیل شدن عکس های نیمه برهنه اش به عکس هایی که دختران تفنگ بدست، در صفحات اجتماعی وی، مورد تعقیب پولیس قرار گرفت.  

کیمبرلی در یک خانواده عیسوی بدنیا آمده و بزرگ شده است، وی در سال 2009 به گرفتن عکس های برهنه و نیمه برهنه برای مجلات اروتیک شروع کرد.

نظر به اطلاعات فیسبوک، ماینرس در سال 2015 به دین اسلام رو آورده است، که بعد از آن عکس هایش را در نقابی که صورتش را پنهان میکند، نشر کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала