جدایی طلبان امریکایی کنسولگری کالیفورنیا را در روسیه باز خواهند کرد

© AFP 2023 / Robyn Beckجدایی طلبان امریکایی کنسولگری کالیفورنیا را در روسیه بازخواهند کرد
جدایی طلبان امریکایی کنسولگری کالیفورنیا را در روسیه بازخواهند کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
درشهریکاترینبورک روسیه کنسولگری کالیفورنیا مستقل بازمیشود.

به گزارش سپوتنیک، ریس جنبش آزادی ایالتYes California لویس مارینیلی که در حال حاضر در شهر به دنبال محل مناسب است به "روسیه امروز"گفت:در ابتدا کنسولگری به عنوان مرکز فرهنگی ،جایکه بازدید کنندگان با تاریخ ایالت و ایجاد روابط متقابل با روسیه  آشنا  شوند کار خواهد کرد. مسایل دیپلوماسی  و صدور ویزه  را پس از رفرندوم  خود مختاری کالیفورنیا ،که جدایی طلبان در سال 2017 برنامه ریزی کرده اند، اجرا خواهند کرد.

به گفته لویس مارینیلی ، با وجود آنکه مرکز فرهنگی راکه جدایی طلبان موسوم به سفارت کردند ،نمایندگی جمهوری را میکند که هنوز وجود ندارد، این مرکز روسها را علاقمند به میراث فرهنگی کالیفورنیا میسازد.

«در ابتدا من به تنهایی کار میکنم ،بعدآ افراد ا از کالیفورنیا استخدام میکنم،که کار های نمایشگاه ها را پیش ببرندکه امکانات غوطه ور شدن روسها را در تاریخ و روابط متقابل با روسیه سازند.او گفت: لکچر ها و کنفرانس ها نشان دهنده  رویدادهای تاریخی  در ارتباط با "برده سازی" جمهوری کالیفورنیا توسط ایالات متحده امریکا خواهد بود.علاوه بر آن ما بحث ها را سازماندهی میکنیم که گفتگو ها را بین کالیفورنیا یی ها و اتباع روسیه برقرار خواهد کرد».ریس Yes California بسیاری رویدادهای فرهنگی را به ساکنان یکاترینبورگ وعده داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала