ایجاد دولت های جدید در فضا

© Fotolia / Kovalenko Innaایجاد دولت های جدید در فضا
ایجاد دولت های جدید در فضا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این دولت ها از تاثیر قدرت دنیوی مستقل خواهد بود

اسپوتنیک به نقل از discover24.ru گزارذش میدهد، گروهی از دانشمندان و سرمایه داران از سراسر جهان اعلام نموده اند که دولت جدید در فضا، مستقل از قدرت ها و دولت های که در زمین قرار دارند، ایجاد مینمایند. تصمیم گرفت شده که دولت غیر معمول را "عسگرد" نامگذاری کنند — که نام یکی از خدایان کشور های اسکاندیناوی بود.
بر اساس افسانه ها، عسگرد — جهان بالاتر نسبت به جهانی است که آدم ها در ان زندگی میکنند. هدف ازایده دولت فضای نه تنها غلبه بر مرز های زمین از نظر فیزیکی است، بلکه از نظر روحی نیز میباشد.
سازماندهندگان این پروژه میگویند: هدف ما ایجاد شرایط برای استفاده صلح آمیز و اکتشاف فضای بیرونی میباشد. آنها در حال حاضر مصروف برنامه ریزی در سال آینده به مقصد پرتاب ماهواره ویژه ای است که زمین را از مواد فضله باقی مانده در فضا، سنگ های آسمانی و دیگر عوامل نامساعد محافظت کنند.
به گفته سازمان دهندگان این طرح ، ایده ایجاد دولت جدید، بوجود اوردن یک چارچوب قانونی جدید برای استفاده صلح آمیز از فضا بوده که خارج از کنترل کشورهای زمینی باشد.
تلاش عمده، برای ساخت دولت جدید مربوط به شهروند آذربایجان ایگور آشوربیلی، دانشمند و مهندس میباشد که در سال 2013 مرکز بین المللی تحقیقات هوافضا (AIRC) در وین را تاسیس نمود.
ایگور آشوربیلی در یک کنفرانس خبری در پاریس گفت:
اجزای علمی و تخنیکی این پروژه را می توان با سه کلمه توضع داد- جهان، دسترسی و حفاظت. به گفته وی، این یک پروژه جهانی، وحدت بخش و انسانی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала