یک بمب گذار انتحاری با حمله به یک کاروان نظامی در نزدیکی موصل حدود 70 نفر را کشت

© AP Photo / Bram JanssenКолонна военных Пешмерга направляется к линии фронта в городе Хазер, в 30 километрах к югу от Мосула
Колонна военных Пешмерга направляется к линии фронта в городе Хазер, в 30 километрах к югу от Мосула - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک بمب گذار گروه تروریستی «دولت اسلامی» (گروه ممنوع در روسیه) به یک کاروان ارتش عراق در شرق موصل حمله کرد که در نتیجه حدود 70 تن را کشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری کردی فیرات، این حمله در نزدیکی منطقه بیلاویت قریه غیار در شرق موصل هنگامی رخ داد که نیروهای نظامی عراق حمله به این شهر را آغاز کرده بودند.

نیروهای نظامی ارتش عراق و کردستان عراق با پشتیبانی ائتلاف به رهبری ایالات متحده روز دوشنبه عملیاتی را برای آزاد سازی موصل آغاز کرده است. طبق گزارشات به دست آمده در این عملیات نظامی حدود 80 هزار نفر در مقابل چند هزار شبه نظامیان داعش که در ماه جون 2014 این شهر را به تصرف خویش در آوردند، شرکت دارند.

مسعود بارزانی رئیس جمهور کردستان عراق گفت، که پیشمرگه ها با ارتش عراق موفق به آزاد سازی 200 کیلومتر مربع از خاک ولایت نینوا که مرکز آن موصل می باشد، شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала