ترامپ: طرح کلینتون در مورد سوریه تهدیدی برای جنگ سوم جهانی خواهد بود

© REUTERS / Jonathan Ernstترامپ: طرح کلینتون در مورد سوریه تهدیدی برای جنگ سوم جهانی خواهد بود
ترامپ: طرح کلینتون در مورد سوریه تهدیدی برای جنگ سوم جهانی خواهد بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میلیاردر امریکایی صاحب باشگاه گلف فلوریدا در مصاحبه اش با "رویترز" گفته است: دونالد ترامپ کاندیدات ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا از حزب جمهوریخواه معتقد است که ، "طرح هیلاری کلینتون برای حل و فصل اوضاع سوریه می تواند امریکا را در مقابل روسیه قرار بدهد و منجر به جنگ جهانی سوم شود".

ترامپ یاد آور می شود: "روسیه که در حال نبرد علیه گروه های تروریستی در سوریه است، این همان روسیه ای است که دارای سلاح هسته ای است، روسیه یک کشور هسته ای است، کشوری ست که سلاح های هسته ای در آن کشور کار می کند، با تفاوت از کشور های دیگری که فقط بحث سلاح هسته ای در آنها مطرح است، اگر شما به گوش دادن مشورت های هیلاری (ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز سوریه) ادامه بدهید، در آنصورت شما دیگر تنها با سوریه نمی جنگید با ایران و روسیه هم می جنگید و منتظر جنگ سوم جهانی باشید".

علاوه بر این میلیاردر در مصاحبه اش گفته است؛ من نمی دانم کلینتون در صورت برنده شدن اش در انتخابات روابط اش را چطوری با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بر قرار خواهد کرد ، چون در دوران مبارزات  انتخاباتی اش مشورت های منفی و بد زیاد داده است.

ترامپ در اوایل سال جاری مبارزه همزمان هم علیه بشار اسد و هم علیه  گروه تروریستی داعش  را "حماقت" خواند، به گفته وی دشمن اصلی امریکا گروه تروریستی است نه دولت بشار اسد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала