رسانه ها: نیروی هوایی آلمان دارای مشکلات جدی است

© AP Photo / Carsten RehderA 'Tornado' aircraft ' of the German Air Force photographed in Jagel, Germany, Friday Dec. 4, 2015
A 'Tornado' aircraft ' of the German Air Force photographed in Jagel, Germany, Friday Dec. 4, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارتش آلمان پس از 2021 توانایی نگهداری قدرت و توان مناسب خود را به دلیل دخالت های سیاسی در صنایع نظامی نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه دی ولت آم سانتونگ، نیروی هوایی آلمان «لوفت وافه» درگیر شدید مشکلات جدی با کمبود هواپیماهای حمل و نقل نظامی می باشد و در آینده نزدیک هم به احتمال زیاد با این مشکل روبر خواهد بود.

این روزنامه می نویسد: نیروهای مسلح آلمان با کمبود خرید ماشین آلات نظامی مواجه است.

نظر به سند که بدست این روزنامه رسیده است، اورسولا فون وزیر دفاع آلمان در این سند تایید کرده است که ارتش آلمان پس از سال 2021 توانایی نگهداری قدرت و توان مناسب خود را به دلیل دخالت های سیاسی در صنایع نظامی نخواهد داشت.
این امر بدیهی است که آلمان تمایل همکاری با فرانسه را دارد ولی هواپیماهای فرانسوی از نظر کیفتهای فنی در موقعیت خوبی قرار ندارند و نیروهای نظامی فرانسه هم میتوانستند بهتر عمل کند. در سال 2021 هواپیماهای C160 Trans all از رده خارج میشوند و کارایی لازم را ندارند. در این مورد استفاده از هواپیماهای جدید A400M Atlas شرکت فرانسوی ایرباس به احتمال فراوان تا سال 2023 مورد استفاده قرار نمیگیرد. این موضوع میتواند به سمت توقف موقت سفارشات جدید رفته که باعث کاهش قدرت و ظرفیت ارتش میشود.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала