مدودف: روسیه از بازگشت تروریست های روسی از سوریه جلوگیری خواهد کرد

© Sputnik / Dmitry Astakhov /  مراجعه به بانک تصاویر Russian Prime Minister Dmitri Medvedev at an extended session of the Eurasian Intergovernmental Council with the participation of delegations
Russian Prime Minister Dmitri Medvedev at an extended session of the Eurasian Intergovernmental Council with the participation of delegations - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هزاران تن از شهروندان روسیه در کنار داعش و دیگر گروه های تروریستی مشغول مبارزه هستند.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف نخست وزیر روسیه گفت:- "هزاران تن از شهروندان روسیه در کنار داعش  و دیگر گروه های تروریستی اسلامی در سوریه مشغول مبارزه هستند و یکی از هدف های روسیه در سوریه این است که جلوی بازگشت این افراد به روسیه را بگیرد".

نخست وزیر روسیه همچنین تاکید کرد، که بازگشت این افراد به کشور خطرناک است و ما اجازه نمی دهیم که این قاتلان و ترویست ها به کشور برگردند.

 او در گفتگو با شبکه دو اسرائیل گفت:- "ما دوست نداریم که حادثه سوریه در اینجا تکرار شود". به همین خاطر باید کاری کرد که آنها همانجا بمانند.

او اضافه کرد، که هزاران نفر از شهروندان روسیه و کشورهای پیشین اتحاد جماهیر شوروی در پشتیبانی از تروریست های داعش در کنار آنها می جنگند.

به گفته ای وی هدف دوم روسیه این است، که به حکومت سوریه در حل مشکلات داخلی این کشور کمک کند.

مدودف گفت:- "دولت سوریه از ما درخواست کرده که در حل نظامی بحران این کشور همکاری کنیم و رئیس جمهور ما به عنوان فرمانده کل قوا تصمیم گرفته که این کمک ها را تنها با همسوی با منافع ملی کشور ارایه نماید".

مدودف همچنین بر این باور است، که مشکل اصلی مبارزه با تروریست ها در سوریه عدم تفکیک مبارزان مخالف میانه رو و شبه نظامیان می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала