کشتی هواپیمابردار "ادمیرال کوزنتسوف"برای اولین بار در حملات ضد تروریستی اشتراک کرد

© Sputnik / Andrei Babushkinکشتی هواپیمابردار "ادمیرال کوزنتسوف"برای اولین بار در حملات ضد تروریستی اشتراک کرد
کشتی هواپیمابردار ادمیرال کوزنتسوفبرای اولین بار در حملات ضد تروریستی اشتراک کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای مسلح روسیه عملیات گسترده را با اشتراک کشتی هواپیما بردار"ادمیرال کوزنتسوف"علیه تروریست ها در ولایت ادلب وحمص در سوریه انجام دادند .

 به گزارش سپوتنیک ،سرگی شایگو وزیر دفاع روسیه در نشست مشورتی با مقامات وزارت دفاع وموسسات دفاعی به ریاست ولادیمیر پوتین در این مورد گفت: «امروز ساعت 10 و 30 دقیقه و ساعت 11 ما حملات گسترده را بر مواضع جبهه النصره در ولایات ادلب و حمص آغاز کردیم».وی علاوه کرد که در این عملیات کشتی "ادمیرال گریگورویچ"بر اهداف از قبل شناسایی شده راکت های کروز،کالیبر را شلیک کرد.و برای اولین باردر تاریخ هواپیما بردار"ادمیرال کوزنتسوف "دراین عملیات اشراک کرد.

وزیر دفاع اعلام کرد،که نیرو های نظامی روسیه ضربات گسترده را بر کارخانه جات تروریست ها،انبارهای مهمات و مراکز آموزش تروریستی وارد کردند.او گفت که امروزاز کشتی هواپیما بردار"ادمیرال کوزنتسوف"هواپیما های Su-33 کارخود را آغاز کردند.

سرگی شایگو گفت"پیش ازآن ما اکتشاف کامل  و دقیق تمام اهداف را انجام دادیم ،و بنابراین اهداف اساسی را تعین کردیم."در میان این اهداف او ازمراکز آموزشی تروریستیو همچنین کارخانه ها برای تولید انواع مختلف سلاح های کشتار جمعی نام برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала