در کلمبیا یک هواپیما با 72 مسافر سقوط کرد

© AFP 2023 / Luis Robayoدر کلمبیا یک هواپیما با 72 مسافر سقوط کرد
در کلمبیا یک هواپیما با 72 مسافر سقوط کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات کلمبیا تایید کرده اند که هواپیمای یک تیم فوتبال برزیل سقوط کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، این هواپیما شامل 72 مسافر و 9 خدمه که مجموعا 81 تن بود امروز صبح زمانیکه از برزیل راهی کلمبیا بود سقوط کرده است.

Полиция в Колумбии - اسپوتنیک افغانستان
هواپیما منفجر نشد: از حادثه مدلین 13 نفر جان سالم به در بردند
ایران 114 فروند هواپیما از شرکت ایرباس فرانسه می خرد - اسپوتنیک افغانستان
شش نفر از سقوط هواپیما در کلمبیا جان سالم به در بردند

بر اساس گزارش ایستگاه رادیویی 360 رادیو کلمبیا، در محل سقوط درحال حاضر ماموران نجات رسیده اند.

بنا به اعلام رسانه های معتبر دنیا از جمله میرر اعضای تیم چاپوئنسه قهرمان مسابقات باشگاهی برزیل و نماینده این کشور در رقابت های قهرمانی امریکای جنوبی جزو مسافران این پرواز بودند که همگی آنها در این سقوط جان خود را از دست دادند.

بنا به اخبار منتشر شده هواپیما با اتمام سوخت در آسمان کلمبیا با سقوط مواجه شده و بر اساس پیش بینی های اولیه هیچ کدام از مسافران این پرواز زنده نمانده اند. تیم فوتبال چاپوئنسه به عنوان نماینده برزیل در رقابت های باشگاهی امریکای جنوبی با کاروانی 34 نفره راهی کلمبیا بود که با سقوط هواپیما تمام اعضای این تیم جان خود را از دست دادند تا فوتبال سرزمین قهوه با شوک بزرگی مواجه شود.

این هواپیما در مسیر شهر مدلین کلمبیا بود که بر اساس اعلام برج مراقبت میدان هوایی خوزه ماریا به یکباره در آسمان کلمبیا از رادار خارج و سقوط کرد. گفته می شود در آخرین تماس پیلوت هواپیما از اتمام سوخت و عدم کنترول هواپیما خبر داد و به یکباره ارتباطش با میدان هوایی قطع شد. مقامات کلمبیایی بلافاصله اقدامات لازم برای شناسایی محل سقوط این هواپیما را آغاز کردند اما هنوز خبر دقیقی منتشر نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала