حل مشکلات مهاجرین با همکاری جامعه بین المللی امکان پذیر است

© Photo / ریاست اجراییهعبدالله: کودکان خیابانی شرایط سختی را سپری می‌کنند
عبدالله: کودکان خیابانی شرایط سختی را سپری می‌کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک به نقل از کابل باختر، داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه با لورنت موشیل مسوول امور مهاجرت اتحادیه اروپا و فرانز مایکل ملبن نماینده ویژه اتحادیه اروپا در افغانستان و هیئت بلند پایه‌ این اتحادیه در امور مهاجرین دیدار کرد.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجرائیه به آژانس باختر،  لورنت موشیل در این ملاقات گزارشی از وضعیت مهاجرین و زمینه‌های همکاری اتحادیه اروپا ارایه کرد و آمادگی این اتحادیه را در رسیدگی و پرداختن به این معضل ابلاغ نمود. میشل گفت: اتحادیه اروپا از مشکل عودت مهاجران افغانستان از پاکستان و ایران آگاه است و می‌تواند افغانستان را در این زمینه همکاری نماید.
رئیس اجرائیه کشور با ابراز قدردانی از تلاش‌ها و کمک‌های اتحادیه اروپا برای حل مشکلات مهاجرین و عودت کنندگان گفت: حکومت افغانستان برای رسیدگی به امور مهاجرین و عودت کنندگان نیازمند تداوم همکاری همه جانبه جامعه بین‌المللی به‌خصوص اتحادیه اروپا است تا نیازمندی‌های اولیه مهاجرین و عودت کنندگان را در داخل افغانستان برآورده نماید.
رئیس اجرائیه از مسوولین اتحادیه اروپا خواست با مسوولین بخش مهاجرت در حکومت هماهنگی نمایند و زمینه‌های رسانیدن کمک به مهاجران را به صورت موثر بررسی نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала