افتتاح کافی فاحشه ها در لندن

© Fotolia / Razoomanetu Девушка в образе куклы
Девушка в образе куклы - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کافی عیاشی با موجودیت فاحشه های رابت که در سوئیس منع شد، حالا در لندن افتتاح می شود

عشرتکده ممنوعه در سوئیس با استفاده از ربات های فاحشه در لندن دایر می شود

بردلی شاروه، تاجر جنجالی سوئیسی نتوانست کافی دارای ربات های فاحشه را در ژینو افتتاح کند، زیرا طبق قوانین سوئیس نمی توان محل صرف غذاعمومی را با خدمات جنسی  یکدیگر ادغام کرد و حالا در نظر است چنین عشرتکده ای در لندن ایجاد شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Huffington Post، بردلی شاروه در بریتانیا نیز با یک سلسله مشکلات مواجه شد چون در این کشور نیز ایجاد فاحشه خانه ها ممنوع است. اما در نهایت چون در این کافی نه دختر خانم ها بلکه ربات ها نقش فاحشه ها را ایفا می کنند، تاجر فوق الذکرجواز کار را دریافت کرد.

تاجر سوئیسی می گوید که قرارداد خرید آخرین نسل ربات های فاحشه را با شرکت MySiliconeLoveDoll امضا کرده است. قیمت هرکدام از چنین ربات های از 1000 تا 3000 دالر است. شاروه اعلام کرد تحقیقات بازاریابی وی نشان می دهد تعداد زیادی از مردم می خواهند سکس با ربات های فاحشه را امتحان کنند و به این کار بسیار علاقمند هستند.

قرار است، کافی ارائه دهنده خدمات جنسی در لندن از ساعت شش صبح تا 11 شب کار کند. هر مشتری برای نوشیدن قهوه و استفاده از خدمات ربات فاحشه 15 دقیقه وقت خواهد داشت. بهای هر تایم 15 دقیقه ای در این کافی 60 پوند (معادل 76.5 دالر) خواهد بود.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала