هکر های روسی اطلاعات ملی و سازمان سیاه امریکا را به جان هم انداختند

© AFP 2023 / Saul Loebهکر های روسی اطلاعات ملی و سازمان سیاه امریکا را به جان هم انداختند
هکر های روسی اطلاعات ملی و سازمان سیاه امریکا را به جان هم انداختند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارزیابی سازمان سیا می گوید؛ حمله هکر های روسیه جهت کمک به دونالد ترامپ برای برنده شدن وی در انتخابات بوده، اما مدیریت اطلاعات ملی امریکا در این زمینه موافقت نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل ریانووستی، آژانس رویترز طبق گفته های سه تن از مقامات امریکایی که گفته اند:  ارزیابی سازمان سیا می گوید؛ حمله هکر های روسیه جهت کمک به دونالد ترامپ برای برنده شدن وی در انتخابات بوده، اما مدیریت اطلاعات ملی امریکا در این زمینه موافقت نکرده است.  رسانه های امریکایی به نقل از منابع سازمان سیا امریکا؛ در مورد تلاش هکر های روسی  برای پیروزی ترامپ در انتخابات نشرات متعددی داشتند. اطلاعات ملی امریکا در مورد تجزیه و ارزیابی سازمان سیا در مورد حمله هکر های روسی مناقشه نمی کند، اما  اطلاعات ملی امریکا نتایج و ارزیابی سازمان سیا را به علت عدم شواهد قطعی پشتیبانی نمی کند. همینطور یک منبع ناشناس گفته است که اطلاعات ملی امریکا نمی گوید که سازمان سیا اشتباه می کند، حرف این ست که آنها هیچ چیزی را نمی توانند به اثبات برسانند، و اف بی آی  نیز در چنین موقعیت مشابهی قرار دارد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه این اتهامات را رد نموده و گفته است که؛ در دفتر مرکزی هیلاری کلینتون نامزاد سابق ریاست جمهوری امریکا چیزی جالبی برای منافع روسیه وجود ندارد، وی معتقد است که برای منحرف کردن توجه ها باید دست به چنین شایعاتی بزنند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала