اسپوتنیک، نظریات: اغلب ساکنان کشور های غربی معتقد هستند که؛ وضعیت مهاجران بدتر شده است

عضو شوید
در کشور های غربی تعداد مردمی که معتقد به بدتر شدن اوضاع مهاجران هستند بیتشر از آنهای ست که بر عکس فکر می کنند.

بیسترین ساکنان فرانسه (67%) معتقد هستند که وضعیت مهاجرین بد تر شده است، و همینطور ایتالیا (79%)، و انگلستان (53%) نیز معتقد هستند که وضعیت مهاجران بدتر شده است.

در بین این کشور ها بیشترین سهم ناراضی بودن از اوضاع مهاجرین را کشور ایتالیا با 79% دارد، و کمترین نارضایتی را ساکنان کشور لهستان (پولند) با 35% دارند. این نظر سنجی توسط "Ifop" در کشور فرانسه از 22 تا 26 اکتبر انجام شد.

در این نظر سنجی ها 7043نفر شرکت کردند که پاسخ دهندگان بیشتر از 18 سال سن داشتند:

 

  • فرانسه:1004 
  • آلمان: 1000
  • اسپانیا: 1001
  • لهستان: 1012
  • انگلستان: 1012
  • ایالات متحده امریکا: 1012

 

در این نظر سنجی جنسیت، سن و جغرافیای جمعیت شرکت کنندگان نیز مشخص ساختند. حد اکثر اشتباه در این نظر سنجی می تواند 3،1% باشد.

این نظر سنجی ها با سالگرد حادثه شهر کلن که مهاجران در شب سال نو 2016 در شهر کلن آلمان حمله کرده بودند به پایان رسید.

به گفتهء محقیقن در شب 1 ژانویه 2016 هزاران نفر از جوانان چند ساعت قبل از تحویل سال نو میلادی در میدان نه چندان دور از کلیسای جامع کلن و در ایستگاه مرکزی جمع شده بودند، و به چند گروه کوچک تقسیم شده و به زنان حمله می کردند، در میان این مظنونان به جرایم مختلف از کشور های؛ الجزایر، عراق، تونس، لیبی، ایران و مونته نگرو بودند.

پس از شب سال نو بیش از 1200 نفر که در این حادثه آسیب دیده بودند به پلیس شکایت کردند، که  حدود 500 مورد از این شکایت ها مربوط  به خشونت جنسی می شود.

قابل یاد آوری است که در 15 دسامبر سال جاری اولین گروه شهروندان افغانستان از آلمان اخراج شدند که از طرف دولت آلمان به درخواست پناهندگی شان پاسخ رد شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала