هنرپیشه امریکایی وضعیت واقعی حلب را به سی ان ان بیان داشت + (ویدیو)

© AFP 2023 / George OurfalianСирийцы на улицах Алеппо празднуют полное освобождение города от боевиков
Сирийцы на улицах Алеппо празднуют полное освобождение города от боевиков - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارلا اورتیز بازیگر بولیوی که در حال حاضر در ایالات متحده امریکا زندگی می کند، یک فلم مستند در مورد سوریه ساخته است.

به گزارش اسپوتنیک، کارلا اوتیز در صفحه فیس بوک خود مصاحبه خود را منتشر کرده است، که با شبکه امریکایی سی ان ان داشته است، او در این مصاحبه خود می گوید: غرب باید رویکرد خود را در مورد جنگ سوریه تغییر بدهد.

اورتیز در مصاحبه دیگر که با خبرنگار فاکس 11 داشت گفت: او در زمان تخلیه ساکنان مناطق شرقی حلب در آنجا حضور داشت. او گفت: گزارش های که از کشتار و گلوله باران های دسته جمعی از این شهر می رسد همه نادرست می باشد.

او گفت: گزارش ها توسط حساب های جعلی در تویتر به شکل وارونه منتشر می شوند و مردم جهان هم بی خبر از اصل واقعیت این خبرهای نادرست و جعلی را می پذیرند.

در مصاحبه که اورتیز با سی ان ان داشت، گفت: من شک دارم که بانه العابد دختر 7 ساله سوری بتواند گزارش در مورد زندگی مردم شرق حلب به زبان انگلیسی در تویتر خود بنویسد.

اورتیز گفت:- "من در آنجا بود، این غیر ممکن است، چرا که انترنت در آنجا وجود ندارد. در شرق حلب بیش از 85 روز می شود که مردم برق ندارند و بدون برق زندگی می کنند. انترنت در آنجا نیست و تنها بعضی اشخاص 3 جی دارند و که آن هم بسیار ضعیف است و نمی توان با آن تویت کرد".

این هنرپیشه تاکید کرد:- "در شرق حلب ده ها گروه و به نام های مختلف فعال هستند، برای غیر نظامیان همه این گروه ها از جمله ارتش آزاد سوریه به عنوان تروریست شناخته می شوند".

این هنر پیشه گفت:- "غیر نظامیان به او می گفتند که آنها گرسنه هستند و این نظامیان آنها را از آموزش محروم ساخته اند و تروریست ها کسانی را که می خواهند از این شهر بیرون شوند، می کشند".

در برنامه فاکس 11 اورتیز گفت:- "بیایید که صدای واقعی سوریه را بشنویم و به جنگ پایان دهیم. ما باید سیاست خود را تغییر بدهیم و دست از پشتیبانی مخالفان دولت سوریه بکشیم، چرا که آنها دیگر از کنترول خارجه شده و وجود ندارند".

کارلا اورتیز فلم مستند را که به نام «صدای سوریه» درست کرده است، در تابستان سال 2017 منتشر خواهد کرد.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала