پیام تبریک ولادیمیرپوتین، رئیس جمهور روسیه به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی

© Sputnik / Alexei Druzhininپیام تبریک ولادیمیرپوتین، رئیس جمهور روسیه به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی
پیام تبریک ولادیمیرپوتین، رئیس جمهور روسیه به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه سال نو میلادی را به مردم روسیه تبریک گفت.

ولادیمیر پوتین: شهروندان گرامی روسیه! دوستان عزیز!
سال 2016 خاتمه یافت. این سال، سال ساده نبود، اما با مشکلاتی که با آن روبرو هستیم، ما را باهم متحد ساخت، این سال امکانات عظیم را برای ما مسیر کرد که با تمام تونایی به جلو حرکت کنیم.
چیزی که به ما مهم است آن باور داشتن به خود و تونایی کشور است. ما کارمی کنیم، موفقانه کار می کنیم، و دست آورد هم داریم. من می خواهم صمیمانه از شما بخاطر پییروزی، بخاطربدست آوردن موفقعیت ها، بخاطر اعتماد و درک متقابل بخاطر کار نمودن و زحمت کشیدن برای روسیه سپاسگزاری کنم.
ما یک کشور بزرگ، کمیاب و زیبا داریم! ما را زحمات مشترک، خوشی های مشترک، گذاشته مشترک، سنت ها ورسم ورواج های تجلیل جشن سال نو با خانواده و امیدوار بودن به آینده بهتر با هم متحد میسازد.
اما، همه مردم ما امروز نمی توانند یکجا با خانواده های خود دور یک میز با هم بنشینند. بسیاری از شهروندان ما دور از خانه، مصروف تامین امنیت کشور هستند، بسیاری ها مشغول خدمت در کارخانه ها در بیمارستان ها، در قطار های ریل و هواپیما می باشند. برای تمام کسانی که در حال حاضر مصروف انجام کار و وظیفه نظامی هستند، آرزو دارم سال نو خوش و آرام داشته باشند.
دوستان عزیز!
در حال حاضر ما مشتاقانه در انتظار صدای زنگ ساعت کرملین مسکو هستیم، ما صدای عقربه ساعت را می شنویم و احساس میکنیم سال نو نزدیک می شود، این احساس عجیب و لذت بخش است زیرا جشن دوست داشتنی همه مه میباشد.
اما سال نو اسرار خود را نیز دارد. به طور مثال، هر یک از ما در شب سال نو می تواند یک کمی جادویی باشد. ازین خاطر ضرور است با عشق و محبت به کودکان، خانواده ها، همکاران در محل کار، گرامی داشتن دوستی و رفاقت، دفاع از حق و عدالت، مهربان، کمک به کسانی که انتظار حمایت شما را دارند، رفتار نمود. تمام راز و اسرار در همین مسایل نهفته است.
بگزار تمام رویاهای ما برآورده شود، اندیشه های ناب و نیات ما خوب و پاک باشد. بگزار در هر خانه شادی و عشق حکمفرما باشد. بگزار قلب ما، کوچه ها، شهرها و روستاها پاک و زیباه باشد.
به آرزوی صلح و رفاه برای مادر وطن مشترک و بزرگ ما روسیه. من باز هم برای هر یک شما آرزوی شادی رفاه و سلامتی دارم.
سال نو2017 به همه مبارک!

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала