دانشمندان معتقد هستند که آب اقیانوس سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

© Sputnik / Alexander Vilfدانشمندان معتقد هستند که آب اقیانوس سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند
دانشمندان معتقد هستند که آب اقیانوس سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان امریکایی اعلام کرده اند که شنا کردن در آب های اقیانوس برای انسان بدن مفید است و سیستم دفاعی بدن را تقویت می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از منابع خبری علمی، دانشمندان امریکایی اعلام کرده اند که شنا کردن در آب های اقیانوس برای انسان بدن مفید است.
به گفتهء این دانشمندان، آب های اقیانوس مملو از مواد معدنی مفید است که برای پوست بدن انسان فوق العاده است و از ابتلاء به امراض پیشگیری کرده و سیستم دفاعی بدن را بالا می برد و زخم ها را سریعتر درمان می کند. پزشکان نیویورک برای مردم توصیه می کنند که  در سواحل اقیانوس ها استراحت و شنا کنند، استراحت و شنا در این مناطق علاوه بر طبیعت زیبا و هوای پاک، از خواص درمانی آب نیز بهره می شوید. دانشمندان معتقد هستند که شنا کردن در آب های اقیانوس حتی افراد را از ابتلاء به بیماری های جدی دور نگه می دارد، چون در آب اقیانوس مقادیری از مواد سولفات، منگنز، کلرید و کلسیم وجود دارد که درمان انواع زخم ها را آسان نموده و بیماری پوستی پسوزیاریس و اگزماهای پوستی را کلن از بین می برد. اگزما و پسوزیاریس به خاطر پایین آمدن سطح سیستم دفاعی بدن انسان رخ می دهد. آب اقیانوس خاصیت ضدعفونی دارد که به درمان این بیماری ها و و دیگر بیماری های جدی عفونی جلوگیری و کمک می کند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала