واکنش آلمانی ها به جابجایی تانک های امریکایی: «گورشان را گم کنند»

© REUTERS / Fabian BimmerАмериканская танковая бригада в немецком порту Бременхавен
Американская танковая бригада в немецком порту Бременхавен - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ساکنان منطقه کوتبوس آلمان در مصاحبه که با ایستگاه رادیویی براندنبورگ برلین داشتند، خواستار توقف عبور تانک های امریکایی از این شهر و پایان دادن رویارویی با روسیه شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از منابع آلمانی، یکی از شهروندان سالخورده این شهر تاکید کرد که تانک های در حال عبور به طرف شرق او را به وحشت انداخته اند و خاطرات دوران کودکی که ارتش هیتلر به طرف مرزهای شوروی حرکت می کردند را در ذهن او زنده کرده است. وی در عین حال بر این باور است که نگرانی ورشو از مسکو اغراق آمیز است و او در پاسخ خبرنگار ایستگاه رادیویی گفت:- "من باور نمی کنم که روسیه به لهستان حمله کند".

شخص دیگری در گفتگو با این رادیو اظهار کرد، که آلمان حتی سعی نکرده با روسیه وارد گفتگو شود، افزایش حضور نظامی در مرزهای روسیه اقدام تحریک آمیز است. او گفت:- "فکر می کنم این اشتباه است".
یکی دیگر از ساکنان شهر کوتبوس خواستار بیرون شدن «به اصطلاح دوستان آلمان» شد. نگرانی وی از این است، که اگر تانک های امریکایی در فاصله 100 کیلومتری مرزهای آلمان مستقر شوند، پوتین تا چه وقت نظاره گر این حوادث خواهد بود. او در ادامه گفت:- "ما باید وارد گفتگوهای دوستانه شویم. ما نیازی به درگیری و مقابله نداریم".

بازگشت تانکهای امریکایی به اروپا از ترس روسیه - اسپوتنیک افغانستان
بازگشت تانکهای امریکایی به اروپا از ترس روسیه

 تانک های امریکایی که اوایل سال به بندر «برمرخافین» آلمان رسیده بودند، روز 12 جنوری به شهر زاگان در لهستان تحویل شدند. تانک های نظامی در اختیار 4- مین لشکر پیاده نظام امریکا قرار گرفت که شامل 3500 سرباز است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала