فیسبوک شبکه "RT" را از امکان انتشار لینیک و ویدئو در صفحه خودمحروم کرد

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر فیسبوک شبکه"RT" را از امکان انتشار لینیک و ویدئو در صفحه خودمحروم کرد
فیسبوک شبکهRT را از امکان انتشار لینیک و ویدئو در صفحه خودمحروم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیسبوک امکان انتشار اخبار به همراه لینک ها ، تصاویر و ویدئو را در صفحه انگلیسی زبان شبکه تلویزیونی "آر تی" روسیه مسدود کرد. به گزارش سپوتنیک به نقل از سایت آر تی این گزینه ها پس از پایان مراسم تخلیف ترامپ دوباره قابل دسترس خواهند شد.

بر اساس این گزارش مدیریت فیسبوک این محدودیت ها را پس از پخش کنفرانس مطبوعاتی باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا برقرار کرده است. فیسبوک اطلاع داد گویا شبکه تلویزیونی "آر تی" حقوق کپی رایت را نقض کرده است اما در واقع آر تی مرتکب هیچگونه تخلفی نشده و از حق پخش سخنرانی اوباما برخوردار بوده است. طبق اطلاعیه فیسبوک ، یکی از شبکه های تلویزیونی وابسته به رادیوی آزادی که بودجه ان توسط وزارت خارجه آمریکا تامین می شود، از آر تی شکایت کرده است. شبکه تلویزیونی "آر تی" از مدیریت فیسبوک اطلاعیه و توضیحات رسمی دریافت نکرده است. در حال حاضر آرتی در حال مذاکره با فیسبوک است اما فعلا از امکان به روز رسانی صفحه خود در فیسبوک محروم است و از مشترکان خود درخواست می کند اخبار این شبکه را از طریق صفحه ان در توییتر دنبال کنند. مارگاریتا سیمونیان، سردبیر آر تی در مصاحبه با RNS اعلام کرد:" با استفاده از تمام وسایل ممکن برای رفع مسدودیت صفحه خود در فیسبوک تلاش خواهیم کرد".    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала