داعش به کودکان عراقی نقاشی تانک همراه با مسلسل را می آموزد

© AFP 2023 / Dimitar Dilkoffداعش به کودکان عراقی نقاشی تانک همراه با مسلسل را می آموزد
داعش به کودکان عراقی نقاشی تانک همراه با مسلسل را می آموزد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در بخش های آزاد شدهء شهر موصل از چنگ تروریست های داعش، سربازان عراقى کتابچه هاى نقاشى كودكان را پيدا كرده اند كه نقاشى هاى آن بيشتر به صحنه هايى از جنگ شباهت دارد.

به گزارش اسپوتنیک، در بخش های آزاد شدهء شهر موصل از چنگ تروریست های داعش، سربازان عراقى کتابچه هاى نقاشى كودكان را پيدا كرده اند كه نقاشى هاى آن بيشتر به صحنه هايى از جنگ شباهت دارد. خبرگزاری اسپوتنیک بخش های از این نقاشی ها را که مربوط به اين کتابچه های نقاشی می شود به نمايش گذاشته است. اين کتابچه ها در تونل هاي در جنوب شرق شهر موصل پیدا شده است، كه داعش از آنها براى آموزش اسلام مربوط به خود شان به كودكان می آموخته اند، رزمیدن و طرز استفاده از سلاح و دیگر مسایل برای جنگ و خونریزی استفاده مى شده است. گروه تروريستی داعش اين كودكان را "كودكان خليفه" مى نامند، شخصيت اصلى اين نقاشى ها جنگجويان داعش كه در حال جنگيدن و تيراندازى هستند نشان می دهد، و اين نقاشى ها گويا بخشى از آموزش اطفال خورد سال بوده است. در يكى از اين نقاشى ها مسجدى نشان می دهد كه بیرق داعش روی گنبد آن برافراشته شده است، و در آسمان دو هليكوپتر متعلق به ائتلاف بين المللى مشاهده مى شود، در تصويرى ديگر نبرد بين داعش و حزب كار كردستان مشاهده مى شود که جنگجويان ترورستی داعش از موتر وانت تویوتا  خود دشمن را كه در حال تيراندازى از تانك است زیر آتش گرفته است. 
در کتابچهء ديگری موتر سياه رنگی كه متعلق به تروريست های داعش است كشيده شده، که در پایان نقاشی دعايى توسط كودك نوشته شده كه از خداوند خواسته به او دانش عطا کند. 
در مناطق تحت كنترل تروريست های داعش در استان نينوا كودكان بيش از دو سال است كه امكان به مکتب و مدرسه رفتن را ندارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала