مادلین آلبرایت به نشانه همبستگی آماده پذیرش اسلام است

© AP Photo / Richard Drewمادلین آلبرایت به نشانه همبستگی آماده پذیرش اسلام است
مادلین آلبرایت به نشانه همبستگی آماده پذیرش اسلام است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سپوتنیک، دونالد ترامپ دو فرمان پر سر و صدا را امضا کرد. براساس فرمان اول، واشنگتن شهر هایی را که برای مهاجران غیر قانونی پناه گاه میدهند ازکمک های مالی فدرال محروم میسازد .در این شهر ها ،پست شهر دار را عمدتآ دموکرات ها در اختیار دارند.

فرمان دوم شامل ساخت دیوار در مرز با مکسیکو است که از این ایده ،ریس جمهور ترامپ مورد انتقاد بیشتر قرار گرفت. علاوه بر آن ترامپ اعلام کرد،که  ساخت و ساز حصار مرزی  را مکسیکو پرداخت میکند ،نه مالیه دهندگان امریکا.

دونالد ترامپ اعلام کرد"ملتی که مرز ندارد —ملت نیست. سر از امروز ایالات متحده کنترول مرز های جنوبی را باز میگرداند. روابط ما با مکسیکو بهتر خواهد شد. ما میتوانیم روابط بین دو کشور را به سطح جدید بکشانیم،طوری که  مدت های طولانیست که ندیدیم".

 ریس جمهور مکسیکو باز هم اعلام کرد که  کشورش برای ساخت دیوار در مرز با ایالات متحده امریکا  هیچ چیزی پرداخت نمیکند.  ازامضای این مصوبه لیبرال های ایالات متحده نیز واکنش منفی نشان دادند،صد ها نفر برای اعتراض در مقابل کاخ سفید برآمدندوآنها ریس جمهور امریکا را به بیگانه ستیزی متهم کردند، و همچنین استدلال کردند،که به اصطلاح "شکار مهاجران" خیابان های شهر های امریکا را خطر ناکتر خواهد ساخت.مقامات دولتی نیز خاموش نماندند.شهردار شیکاگواعلام کرد،که شهر او به اعطای پناهندگی به مهاجران غیر قانونی ادامه خواهد داد.

 وزیر امور خارجه سابق  ایالات متحده امریکا مادلین آلبرایت در تویتر خود نوشت،که او برای همبستگی با مسلمانانی  که ورود به کشور برای شان تکذیب شده است حتی  به پذیرش اسلام آماده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала