رسانه‌ها: رسوایی‌های جنسی و خشونت در یکی از آموزشگاه‌های نظامی ارتش آلمان

© AFP 2023 / Petras Malukasرسانه‌ها: رسوایی‌های جنسی و خشونت در یکی از آموزشگاه‌های نظامی ارتش آلمان
رسانه‌ها: رسوایی‌های جنسی و خشونت در یکی از آموزشگاه‌های نظامی ارتش آلمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سپوتنیک به نقل از هفته نامه " اشپیگل"، ارتش آلمان و دستگاه قضائی این کشور مدارکی از بدرفتاری های جدی اعم از سوء استفاده، آزار و اذیت و تجاوز جنسی در یک مرکز آموزشی در شهر فولندورف ایالت "بادن-وورتمبرگ" آلمان یافته اند و به تحقیقات در این زمینه مشغولند.

بر اساس اطلاعات،ارتش آلمان هفت سرباز را در ارتباط با این پرونده از خدمت معلق و سریعا برکنار کرد.

به گزارش هفته نامه اشپیگل ظاهرا  در مرکز آموزش نظامی فولندورف آلمان شیوه های جنسی سادیستی و خشونت گزارش شده است. در اکتبر سال 2016 نیز یک بریدمن زن شکایتی را در همین ارتباط به وزارت دفاع آلمان اعلام کرده بود. وی از تمرینات نظامی بی شرمانه در این اردوگاه با انگیزه های جنسی خبر داده بود.

این مرکز آموزشی در فولندورف آلمان نیروهای ویژه بین المللی و ملی را آموزش می دهد. و دوره های آموزشی برای تک تیراندازها و کارکنان مدیریتی نیروهای ویژه را ارائه می دهد.

ارتش آلمان با همکاری دادستانی کل فدرال آلمان به تحقیقات در این زمینه مشغول و پرونده هایی علیه چندین سرباز در این آموزشگاه تشکیل شده است.

وزیر دفاع آلمان واکنش شدید و خشمگینانه ای را به انتشارخبر این رسوایی جنسی در بین نیروهای خود نشان داده است.

وی شب گذشته در سخنانی تاکید کرد که اتفاقات در فولندورف زننده و انزجار آور است. این گونه اقدامات همچنین برای همه سربازانی که با احترام با همکاران خود رفتار می کنند تا اعتبار نیروها را ارتقا دهند شرم آور است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала