هیلاری کلینتون: آینده از آن زنان است

© AFP 2023 / Eduardo Munoz AlvarezКандидат в президенты США Хиллари Клинтон с мужем Биллом после голосования в Нью-Йорке
Кандидат в президенты США Хиллари Клинтон с мужем Биллом после голосования в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هیلاری کلینتون در اولین سخنرانی عمومی خود پس از مراسم تحلیف دونالد ترامپ، رقیب جمهوری خواهش در انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا ، در یک ویدئو کنفراس اعلام کرد: با همه چالش‌هایی که روبه‌رو شده‌ایم، من باز می‌گویم آینده از آن زنان است.
بیل کلینتون پس از گفتگو با هیلاری به خشم آمد وتیلفون خود را از پنجره بیرون انداخت - اسپوتنیک افغانستان
بیل کلینتون پس از گفتگو با هیلاری به خشم آمد وتیلفون خود را از پنجره بیرون انداخت

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا به استناد از خبرگزاری رویترز،  هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین و نامزد دموکرات‌های امریکا در انتخابات اخیر ریاست جمهوری که مغلوب رقیب جمهوری ‌خواهش شد در این ویدئو که در جریان تظاهرات زنان در واشنگتن پخش شد با اشاره به تظاهرات اخیر میلیونی زنان علیه دونالد ترامپ گفت: تنها به انرژی شگفت‌آور خودتان توجه کنید؛ ما دیدیم که درماه گذشته زنان چگونه توانستند تمام مردم امریکا وحتی جهان را برای حضور در تظاهرات بسیج کنند.

وی خطاب به حضار ادامه داد: ما نیاز به زنانی داریم که برخیزند و مطالبات خود را بیان کنند. خواهش می‌کنم الگویی برای هریک زنان و کسانی که نسبت به آینده و دستیابی به حقوق شان نگران هستند، باشید.

او افزود: به یاد داشته باشید شما مهمترین زنان و تاریخ سازان آینده هستید. همانطور که در گذشته اعلام کردم، اکنون تکرار می‌کنم، که هرگز تردیدی نداشته باشید که شما لایق هرگونه فرصت و شانس در جهان هستید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала