سی ان ان: سرویس های امنیتی بخشی از مدارک افشاگری ترامپ را تایید کردند

© AP Photo / Ric Feld,Fileسی ان ان:سرویس های امنیتی بخشی از مدارک افشاگری ترامپ را تایید کردند
سی ان ان:سرویس های امنیتی بخشی از مدارک افشاگری ترامپ را تایید کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کانال تلویزیونی سی ان ان با استناد از منابع متعدد نا شناس سرویس های امنیتی و اطلاعاتی اعلام کرد،که سازمانهای اطلاعاتی امریکا بخشی از محتوای گزارش پر جنجال ریس جمهور دونالد ترامپ را تایید کردند. کاخ سفید بار دیگرقاطعلنه این اتهامات را رد کرد.

قبلآ منابع Buzzfeedگزارش را منتشر کرد،که روسیه  مدارک افشا کننده در مورد ترامپ دارد. پس از آن وال استریت ژورنال نوشت،که این گزارش توسط یک شرکت خصوصی  امنیتی که در لندن قرار دارد آماده شده است.در کرملین بر آن پاسخ دادند،که روسیه اطلاعات آسیب پذیر برای هر کسی که باشد جمع آوری نمیکند.خود ترامپ بصورت قطعی تلاش های بی اعتبار ساختن خود را رد کرده به رسانه ها گفت،که همه یک خبر های جعلی است.او همچنین اعلام کرد،که  همه این متهم سازی —دست کار مخالفان سیاسی او است. با توجه به کانال،سخن از تایید "اتهامات  چرب " در مورد ترامپ نیست بلکه  گرفتن صحبت های شهروندان روسیه  توسط سرویس های امنیتی است،که طاهرآ از برخی جلسات که در گزار ش ذکر شده است را تایید میکنند.

سی ان ان از هیچ یکی از منابع خود و همچنین از هر گونه  اطلاعات و شواهدی ذکر نمی کند.

سخنگوی ریس جمهور ایالات متحده امریکا" شان سپایسر" بار دیگر اتهامات ترامپ را تکذیب کرد.او اعلام کرد "  ادامه ایجاد خبر های جعلی توسط سی ان ان باعث انزجار ما میشود".

مقامات اف بی آی،وزارت دادگستری امریکا،سازمان سیا و دفتر مدیریت اطلاعات ملی از اظهارات نظر امتناع ورزیدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала