واکنش سفارت روسیه در انگلستان در مورد فیلم بی بی سی

© AP Photo / Alastair Grantواکنش سفارت روسیه در انگلستان در مورد فیلم بی بی سی
واکنش سفارت روسیه در انگلستان در مورد فیلم بی بی سی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفارت روسیه در انگلستان در ارتباط با 2 فیلم بی بی سی که در مورد طرفداران فوتبال روسیه متشکل از "افراد اراذل و اوباش" را نشان می دهد ابراز نظر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سایت سفارت روسیه در بریتانیا، سفارت روسیه در انگلستان در ارتباط با 2 فیلم بی بی سی که در مورد طرفداران فوتبال روسیه متشکل از "افراد اراذل و اوباش" را نشان می دهد ابراز نظر کرده است. دیپلمات های روسی در انگلستان معتقد هستند که؛ "چنین احساس می شود که هدف اصلی این فیلم ها این است که می خواهد در بین جامعه انگلستان که قصد سفر در روسیه را داشتند در دل آنها وحشت ایجاد کند تا آنها را منصرف از سفر به روسیه کنند. در این فیلم که با حمایت مالی تلویزیون دولتی انگلیس تهیه شده، شورش فوتبال شهر مارسی و طرفداران روسی را نشان می دهد، و در فیلم برای نام بد کردن و بی اعتبار ساختن کشور روسیه در جام جهانی آینده از سوژه های ویژه ای استفاده شده است".  در گزارس سفارت روسیه آمده است که؛ این شرکت چنین حرکت مشابهی را قبل از بازی های المپیک شهر سوچی نیز انجام داده بودند.

 

سفارت روسیه می افزاید که برای کشورش امنیت مردم و تماشاچیان مهم بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است، و در بین طرفداران و تماشاچیان همه کشور ها افراد افراطی و بی نظم پیدا می شود. پیش از این هم کانال بی بی سی فیلمی را منتشر کرده بود که عده ای از طرفداران افراطی فوتبال روسیه برای شورش در جام جهانی 2018 آمادگی گرفتند، که از طرف دومای روسیه واکنش نشان داده شد و این فیلم را رد نموده و تلاشی برای لکه دار نمودند چهرهء روسیه در ارتباط با جام جهانی 2018 دانستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала