کشتن طفل دوساله در جریان نشرات مستقیم فیسبوک

© Sputnik / Natalia Seliverstovaکشتن طفل دوساله در جریان نشرات مستقیم فیسبوک
کشتن طفل دوساله در جریان نشرات مستقیم فیسبوک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نتیجه یک حمله مسلحانه در شیکاگو یک طفل دوساله و دوست‌پسر خاله اش کشته شدند، این حادثه درحالی صورت گرفت که دختر در فیسبوک نشرات مستقیم پخش می‌کرد.

این حادثه غم‌انگیز به تاریخ 14 فبروری رخ داده است. برینا دیونت 25 ساله همراه با دوست 26 ساله اش لازارک کولینز در منطقه North Lawndale شیکاگو سوار موتر بودند. در صندلی عقب موتر لاونتی وایت خواهرزاده برینا قرار داشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Chicago Sun Times، این دختر که در ماه چهارم حامله‌گی قرار داشت، از داخل موتر نشرات مستقیم در شبکه فیسبوک منتشر می‌کرد. در ویدیو ضبط شده است که مسافرین آهنگی را زمزمه می‌کنند، ناگهان یک موتر در مقابل موتر آنها توقف می‌کند، یک مرد ناشناس از موتر بیرون شده، بالای شان فیر می‌کند.

طفل و مرد جوانی که در موتر قرار داشت در اثر اصابت مرمی به سرهای شان، در محل حادثه می‌میرند. یک مرمی در ناحیه شکم برینا اصابت کرده، اما وی از موتر بیرون می‌شود، فرار می‌کند و درخواست کمک می‌کند، تمام این وقایع در ویدیو ضبط شده است. در حال حاضر خطر جدی صحت برینا و طفل تولدناشده اش را تهدید نمی‌کند.

پولیس تحقیقات در رابطه به این حادثه را آغاز کرده است. احتمال می‌رود حمله‌کننده اصلی عضو یک باند محلی که شش ماه قبل از زندان آزاد شده، باشد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала