سیمونیان : چرا غرب نمی تواند دروغگویی راشا تودی و اسپوتنیک را ثابت کند؟

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiسیمونیان : چرا غرب نمی تواند دروغگویی راشا تودی و اسپوتنیک را ثابت کند؟
سیمونیان : چرا غرب نمی تواند دروغگویی راشا تودی و اسپوتنیک را ثابت کند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارگاریتا سیمونیان، سردبیر راشا تودی در مصاحبه ای با برنامه « پوزدنیاکوف» در ان تی وی بیان داشت، که شبکه تحت سرپرستی او از جانب غرب هر روز زیر فشار می باشد.
Главный редактор Международного информационного агентства Россия сегодня Маргарита Симоньян - اسپوتنیک افغانستان
سر دبیر «RT» مشکل اصلی در روابط امریکا و روسیه را نام گرفت

به گزارش اسپوتنیک، مارگریتا سیمونیان سر دبیر راشا تودی گفت:- "حتی یک روز نیست که یکی از نشریات مرکزی یا نزدیک به مرکز اروپایی یا امریکایی و یا یکی از مقامات ارشد دول غربی حرف پلیدی در باره خبرگزاری ما نزند. 90 درصد موارد حتما یک دروغی هست".
به گفته ی وی، در زمان کمپین انتخاباتی در فرانسه هر روز ستاد یکی از نامزدها، راشا تودی یا خبرگزاری اسپوتنیک را به دروغگویی متهم می کنند. 
سردبیر راشا تودی گفت:- "اکنون امانوئل ماکرون (نامزد ریاست جمهوری فرانسه) می گوید، که همه چیز دروغ است. فقط دروغ. در واقع آنها حقایقی را که وجود ندارد بیان می کنند. آنها ما را به دروغگویی متهم می کنند در حالی که خودشان دروغ می گویند برای آنکه آنها نمی توانند نمونه های مشخصی بیاورند. آنها نمی توانند هیچ گونه گواه و شاهدی بیاورند برای آنکه این چیزها وجود بیرونی ندارند. آنها برای ما چیزهای کاملا غیرواقعی مینویسند و مبارزات انتخاباتی خود را روی این میدان سیاسی برپا می کنند".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала