سقوط یک زن جوان روس از منزل 27 در تایلند

© AFP 2023 / Pornchai Kittiwongsakulسقوط یک زن جوان روس از منزل 27 در تایلند
سقوط یک زن جوان روس از منزل 27 در تایلند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش روز دوشنبه آژانس خبری" ریانوستی" به نقل از ولادیمیر سوسنوف قنسول سفارت روسیه در بانکوک ، یک شهروند روسیه در شهر سیاحتی پاتانای تایلند که از بالکن آپارتمان واقع در منزل 27 به پائین سقوط کرد، کشته شد.

به گزارش روز دوشنبه آژانس خبری" ریانوستی" به نقل از ولادیمیر سوسنوف قنسول سفارت روسیه در بانکوک ، یک شهروند روسیه در شهر سیاحتی پاتانای تایلند که از بالکن آپارتمان واقع در منزل 27 به پائین سقوط کرد، کشته شد. دیپلمات روس گفت: ما خبر مرگ این شهروند روس را دریافت کرده ایم، اما تا هنوز هیچ گزارش رسمی از سوی پولیس این کشور به سفارت ارائه نشده است. به گفته وی، فقط به آنها گزارش شده که پولیس پانایا تحقیقات خود را در مورد چگونگی سقوط این شهروند روس از منزل 27 آغاز کرده است.
صحفه اخبار پاتایا در شبکه اجتماعی فیس بوک روز دوشنبه از کشته شدن اولگا سیکاچ از مسکو خبر داد. اخبار پاتایا به نقل از یک شاهد عینی نوشته، این خانم روس در تاریخ 5 مارچ از بالکن یک آپارتمانی در منزل 27 در آن کدام جشن و پارتی بوده، به زمین سقوط کرده است.

به گفته یکی از مهمان این جشن، سیکاچ به بالکن رفته و زمانیکه دنبالش رفتند، در بالکن نبوده و وقتی پائین ساختمان را نگاه کردند، جسدش را روی زمین دیدند و فورا نگهبان ساختمان و پولیس را خبر کردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала