مشاور ترامپ گزارش رسانه ها مبنی بر ارتباط با روسیه را تکذیب کرد

© REUTERS / Brendan McDermidمشاور ترامپ گزارش رسانه ها مبنی بر ارتباط با روسیه را تکذیب کرد
مشاور ترامپ گزارش رسانه ها مبنی بر ارتباط با روسیه را تکذیب کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
راجر استون مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده در مصاحبه ای با آژانس خبری" اسپوتنیک" گزارش های رسانه ها مبنی بر روابط با مقامات دولتی روسیه در زمان مبارزات انتخاباتی در سال 2016 را تکذیب کرد.

راجر استون مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده در مصاحبه ای با آژانس خبری" اسپوتنیک" گزارش های رسانه ها مبنی بر روابط با مقامات دولتی روسیه در زمان مبارزات انتخاباتی در سال 2016 را تکذیب کرد. آقای استون تاکید کرد، رئیس جمهور اوباما، کارتر وزیر دفاع، کلاپر رئیس اف بی آی و کومی باید در مورد آنچه اظهار کردند، در جلسه استماع شواهد ارائه نمایند.
وی افزود: روزنامه " The New York Times " دو بار گزارشی برای اثبات تماس با مقامات روسیه، شواهد، سندها و مکالمات تلفونی را منتشر کرد و تلاش کرد تا با ارائه این اطلاعات تماس های تلفونی با روسیه را اثبات نماید. با این حال، تمام سندها و شواهد دورغ بود.
به گفته استون، در امریکا یک روابط بسیار روشن بین نمایندگان رسانه ها و حزب دموکرات وجود دارد. وی افزود: آنها اعلام کردند که در عراق هیچگونه شکنجه ای صورت نمی گیرد، حمله به ماموریت های دیپلماتیک ما در بنغازی، و سلاح های کشتار جمعی در اختیار صدام حسین رهبر پیشین عراق و لیست دورغ های دیگر آنها را چرا ما باید باور کنیم؟ تکرار می کنم، برای اثبات تمام گفته هایتان شواهد ارائه کنید. اگر شما هیچگونه شواهدی ندارید، پس توانایی ما را برای زندگی کردن با این دورغ ها از بین نبرید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала