وزارت امور خارجه روسیه: تحریم های جدید امریکا بر شرکت های روسی نا امید کننده است

© Sputnik / Maxim BlinovЗдание Министерства иностранных дел Российской Федерации в Москве
Здание Министерства иностранных дел Российской Федерации в Москве - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماریا زاخارووا نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه از تحریم های جدید امریکا بر علیه شرکت های روسی گیج و نا امید شده است.
نماینده دائم ایالات متحده در سازمان ملل متحد، خواستارعدم اعتماد بر روسیه شد - اسپوتنیک افغانستان
نماینده دائم ایالات متحده در سازمان ملل متحد، خواستارعدم اعتماد بر روسیه شد

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا نماینده رسمی وزارت امور خارجه در باره این اعلامیه در وب سایت رسمی وزات امور خارجه در فیس بوک نوشت:- "تصمیم امریکا در پیوند به تحریم سازمان ها و شرکت های روسیه از جمله آنهایی که در بخش حمل و نقل هوایی، آموزش کارشناسان و خدمه پرواز مصروفیت دارند، گیج کننده و نا امید کننده است. این تحریم های جدید امریکا هیچگونه مشکل عمده برای ما ایجاد نمی کند، اما امریکایی بدون کدام دلیل این کار را انجام داده اند و تنها دلیل که امریکا این شرکت ها را تحریم می کند شاید همکاری این شرکت ها با ایران و سوریه باشد".

پیش از این امریکا هشت شرکت فدراسیون روسیه را به دلیل فروش و عرضه سلاح های کشتار جمعی برای سوریه، ایران و کوریای شمالی نیز تحریم کرده بود.

در لیست تحریم های جدید: شرکت «روسوبورون اکسپورت»، انجمن «آویا اکسپورت»، سازمان غیر دولتی «طراحی ماشین آلات ساختمان» و «بازلت»، انستیتوت هوایی اولیانوفسک به نام مارشال بوگایوف، مرکز آموزش هواپیمایی کشوری اورال، اکادمی نیروی هوایی ژوکوفسکی و گاگارین، و 150 کارخانه تعمیر هواپیما شامل هستند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала