عضو کانگرس امریکا: در سازمان استخباراتی پاکستان فساد وجود دارد

© East News / Action press/Public Addressعضو کانگرس امریکا: در سازمان استخباراتی پاکستان فساد وجود دارد
عضو کانگرس امریکا: در سازمان استخباراتی پاکستان فساد وجود دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک عضو کانگرس امریکا میگوید در سازمان استخباراتی پاکستان مشکلاتی از جمله فساد وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، اندری کارسون عضو کانگرس ایالات متحده امریکا که در یک محفل به سفارت پاکستان در واشنگتن دعوت شده بود، همچنان اظهار داشته است که آنان  خواستار توجه بیشتر کانگرس و کاخ سفید به  مبارزه با تروریزم می باشند تا منابع مالی  و انسانی امریکا در این راستا به هدر نرود. اندری کارسون عضو کانگرس ایالات متحده امریکا گفت: "ما بر عمليات نظامى خود در منطقه متمركز هستيم. می خواهيم ببينيم شريكان ما در مقابله با افراط گرائى چگونه عمل مى كنند، امريكا حضور طولانى قابل ملاحظه اى در منطقه داشته است. من سال پيش درمنطقه بودم.  ارتش ما بسيار خوب عمل مى كند، اما همانطور كه قبلا گفتم ما به كمك بيشتر دوستان خود در جامعه عرب و جامعه بين المللى نياز داريم".

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آریانا نیوز در مورد اتهام های همکاری استخبارات پاکستان با سازمان های تروریستی، اظهار داشت که در سازمان استخبارات پاکستان مشکلاتی وجود دارد، وی گفت آنان تلاش می کنند تا افغانستان و پاکستان را در این زمینه به مذاکرات بیشتر دعوت کنند.  

آقای کارسون گفت: "فكر مى كنم در آى اس آى  مشكلات ازجمله مسایل فساد وجود دارد، اميدوار هستم بتوانيم دو كشور را به مذاكره تشويق كنيم. دولت ترامپ و كانگرس بيشتر كار كنند. تا مسلم شود منابع مالى و انسانى كه امريكا مصرف مى كند به هدر نرود. امريكا بعنوان يك رهبر جهانى بيشترين بار تعهدات را بر دوش دارد، اما جامعه بين المللى بايد بيشتر همكارى كند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала