برای ورود به ایالات متحده امریکا،از چک کردن مخاطبین تلفن وصفحات در شبکه های اجتماعی شروع خواهد شد

© AP Photo / Erik S. Lesserبرای ورود به ایالات متحده امریکا،از چک کردن مخاطبین تلفن وصفحات در شبکه های اجتماعی شروع خواهد شد
برای ورود به ایالات متحده  امریکا،از چک کردن مخاطبین تلفن وصفحات در شبکه های اجتماعی شروع خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سایت روزنامه "والستریت ژورنال" امروز نوشت که اداره رییس جمهور آمریکا دونالد ترامپ ممکن است که برای حفظ امنیت شهروندان خود مسافرین خارجی که قصد ورود به خاک آمریکا را دارند مجبور به در اختیار گذاشتن تلفن های همراه خود به ماموران امنیتی و اجازه دسترسی به شماره های ذخیره شده در آن و همچنین رمز ورود به صفحه های اجتماعی شان را به آنها بدهند.

به گفته این روزنامه دولت آمریکا به منظور کنترل سختگیرانه مسافرین در این چارچوب عمل خواهد کرد، اما این حکم در حال حاضر در مراحل اولیه بررسی قرار دارد.
اقدامات امنیتی جدید برای شهروندان تمامی کشورها از جمله نزدیک ترین متحدین آمریکا یعنی فرانسه و آلمان، می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. مسافرین برای ورود به خاک آمریکا باید به سوالاتی در مورد دیدگاه آنها به مسایل جهانی و وضعیت اقتصادی شان پاسخ دهند. طرح پیشنهادی همچنین به سفارتخانه های آمریکا در کشورهای مختلف پیشنهاد میکند که مصاحبه درخواست ویزا را سختگیرانه تر انجام دهد و لیست افرادی که نیازمند به کنترل و تحقیق جدی تری برای دریافت ویزا هستند را گسترش دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала