برای روسیه هنوز در مورد اعلامیه مشترک احتمالی روسیه و ایران در رابطه به حملات ایالات متحده به سوریه نامشخص است

© Photo host agency /  مراجعه به بانک تصاویر برای روسیه هنوز در مورد اعلامیه مشترک احتمالی روسیه و ایران در رابطه به حملات ایالات متحده به سوریه نامشخص است
برای روسیه هنوز در مورد اعلامیه  مشترک احتمالی روسیه و ایران در رابطه به حملات ایالات متحده به سوریه نامشخص است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برای مسکو مشخص نیست که مرکز فرماندهی مشترک روسیه و ایران اعلامیه مشترکی در رابطه به حملات ایالات متحده به قوای هوایی سوریه منتشر می کند و یا خیر.

به گزارش اسپوتنیک، دمیری پسکوف سخنگوی کرملین گفت، برای مسکو مشخص نیست که مرکز فرماندهی مشترک روسیه و ایران اعلامیه مشترکی در رابطه به حملات ایالات متحده به قوای هوایی سوریه منتشر می کند و یا خیر.
برخی از رسانه های غربی به نقل از مرکز فرماندهی مشترک روسیه، ایران و نیروهای حمایت بشار اسد رئیس جمهور سوریه گزارش دادند که حملات راکتی ایالات متحده عبور از خط قرمز است. در این بیانیه همچنین آمادگی مقاومت در برابر هر نوع تجاوز از هر طرفی اعلام شده است.
پسکوف در پاسخ به این اعلامیه گفت، برای ما مشخص نیست، ما نمی توانیم تایید کنیم. سخنگوی کرمین می گوید برای مسکو مشخص نیست که رسانه ها از کجا این اعلامیه را به دست آوردند. این منابع ناشناس از کجا پیدا شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала