سفر معاون ترامپ به سئول

© Flickr / Global Panoramaسفر معاون ترامپ به سئول
سفر معاون ترامپ به سئول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون رئیس جمهوری آمریکا سفر سه روزه خود به سئول را امروز (یکشنبه) در حالی آغاز کرده که قصد دارد تا با مقام‌های ارشد کوریای جنوبی به تبادل دیدگاه بپردازد و در مورد برنامه هسته‌ای کوریای شمالی نیز با آنها به گفت‌وگو بپردازد.

به گزارش اسپوتنیک، قصد سفید اعلام کرد: مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا امروز وارد سئول شد و قرار است مراسم عید پاک را در کنار نیروهای آمریکایی و کوریای جنوبی و خانواده‌های آنها بگذراند. در جریان این سفر، او قرار است با هوآنگ کیو- آهن، رئیس جمهوری موقت کوریای جنوبی و چونگ سی-کیون، رئیس مجلس ملی این کشور دیدار کند. مایک پنس قرار است همچنین در مراسمی با مدیران مالی محلی شرکت کند و اظهاراتی را درباره جامعه تجاری این کشور بیان کند.
معاون رئیس جمهوری آمریکا همچنین قرار است به بیان اتحاد میان واشنگتن و سئول بپردازد و به مساله تهدید اتمی کوریای شمالی اشاره کند و با رئیس جمهوری موقت کوریا جنوبی دیدار کند.
قصر سفید همچنین اعلام کرد: معاون رئیس جمهوری آمریکا قرار است بار دیگر بر تعهدات این کشور در همکاری و حمایت از کوریای جنوبی تاکید کند و با مقام های این کشور درباره برنامه‌های راکتی بالستیک و اتمی پیونگ یانگ به گفت‌وگو بپردازد.
سخنگوی وزارت خارجه کوریای جنوبی روز پنجشنبه همچنین ابراز امیدواری کرد که سفر مایک پنس به کوریای جنوبی پیامی واضح به کره شمالی باشد تا از اقدامات تحریک آمیز و فعالیت‌های اتمی خود دست بردارد.
وی همچنین به این مساله اشاره کرد که این پیام همچنین مساله استقرار سامانه دفاع راکتی تاد آمریکا در کوریای جنوبی را مشخص می‌کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала