یک گردشگر را که در قله کوه آتشفشان گیر کرده بود پیام مسنجرش نجات داد

© Photo / PixabayWhatsApp media platform
WhatsApp media platform - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انتونیو دومینگو تایبی شهروند 25 ساله پرو که در کنار آتشفشان محلی میستی گیر کرده بود و نمی توانست به تنهایی پایی شود، با کمک مسنجرش نجات یافت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Peru Hoy USA، انتونیو دومینگو تایبی شهروند 25 ساله پرو که در کنار آتشفشان محلی میستی در ارتفاع پنج کیلومتری از سطح دریا گیر کرد بود و نمی توانست به تنهایی پایین شود با کمک پیام که توسط تیلیفونش فرستاده بود نجات یافت.

Владимир Путин в накидке из викуньи на саммите АТЭС в Лиме, Перу - اسپوتنیک افغانستان
هدیه ای شهروند پرو به پوتین رسید

این مرد جوان که با دوستانش به گردش رفته بود در هنگام فرود آمدن از آتشفشان از آنها جدا شد. و پای تایبی به طور جدی زخمی برداشت و نمی دانست که چه کار کند، اما در همین زمان متوجه شد که هنوز تیلیفون همراهش آنتن می دهد و او با کمک تیلیفونش و از طریق مسنجر واتس اپ به دوستانش پیام فرستاد.

تایبی با فرستادن یک عکس از پای زخمی خود به دوستان خود نوشت:- "لطفا کمک کنید، و مرا نجات بدهید".

پس از مدتی گردشگران با نماینده وزارت حالت های اضطراری شهر اریکوپا تماس گرفتند و از آنها کمک خواستند. به خاطر اینکه او در ارتفاع بیش از حد بالای قرار داشت، عملیات برای نجات این مرد جوان تقریبا 8 ساعت طول کشید.

خوشبختانه این مرد جوان در نهایت از کوه به پایین آورده شد و از آنجا مستقیم به شفاخانه فرستاده شد. در حال حاضر سلامتی او را هیچ خطری تهدید نمی کند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала