فیلم های سکس هم جنس گرایان در صفحات توییتر صدها داعشی

© Fotolia / Brian Jacksonهکر
هکر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک هکری با نام مستعارWauchalaGhost بیش از 250 صفحه توییتر را که به طرفداران گروهک تروریستی داعش تعلق داشت هک کرده و به جای عکس هایشان ، تصاویر همجنس گرایان و لینک های فیلم های مستهجن همجنس گرایی قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری ایندیپندنت در این خصوص اطلاع داد.
به گفته این هکر که افراط گریان او راتهدید به مرگ کرده اند، صفحه شبه نظامیان را در مدت یک و نیم سال جستجو پیدا کرده است. او پس از حمله تروریستی به کلوپ همجنس گرایان پولس در اورلاندو که منجر به مرگ 49 نفر شد، تصمیم گرفت که آنها را هک کند.
این هکر با اطمینان گفت:‌« آنها می خواهند من را بکشند. و این خوب است برای آنکه اگر آنها روی من تمرکز کنند کار دیگری انجام نخواهند داد.»
او همچنین خاطر نشان کرد که به طور متوسط برای هک کردن یک کاربر داعش تقریبا 60 ثانیه وقت گذاشته است ،برای آنکه اکثر افراط گراینان از لحاظ دانش فنی مانند یک کودک ده ساله هستند.
این هکر در خاتمه افزود که او و تیمش از فیلم های مستهجن همجنس گرایان برای توهین به مسلمانان استفاده نمی کنند. او تاکید کرد: « اقدام ما در جهت مخالفت با جهادیون است. بسیاری از ما (هکرها) مسلمان هستند و ما به تمامی مذاهبی که زندگی انسان های بیگناه را نمی گیرند احترام می گذاریم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала