تن‌ فروشی برخی از نوجوانان پناهجو

© AFP 2023 / OMAR TORRESTwo women buy sex toys at a shop
Two women buy sex toys at a shop - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از این نوجوانان تنهای پناهجو گفته است که به ازای دریافت پول، تن‌فروشی می‌کرده‌است تا برای خانواده‌اش که ساکن افغانستان هستند پول بفرستد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رادیو سویدن مرکز آموزش جنسی مالمو، چندین گزارش درباره نوجوانان تنهای پناهجویی که تن فروشی می‌کنند دریافت کرده‌است.

Женщина , занимающаяся проституцией, и ее клиент в автомобиле - اسپوتنیک افغانستان
مرد زن باز که خانم اش فاحشه بود

نوجوانی که توسط عده‌ای برای تن‌فروشی استخدام شده بود، اکنون در حال بازپروری روانی در مرکز آموزش‌های جنسی مالمو به سر می‌برد.

لیسا گرین، مدیر مبارزه با قاچاق انسان در این مرکز می‌گوید: متاسفانه، مساله تن‌فروشی نوجوانان تنهای پناهجو حقیقت دارد. ما دائماً روی این مساله تاکید می‌کنیم و خواهان این هستیم که جلوی تاثیر منفی این امر را بگیریم. هر روز بر تعداد افراد تن‌فروش پناهجوی تنها، به ویژه در میان پسران جوان، افزوده می‌شود.

دراروپا اولین فاحشه خانه با زن های الاستیک باز شد - اسپوتنیک افغانستان
در اروپا اولین فاحشه خانه با زن های الاستیک باز شد

لیسا گرین تاکید می‌کند که سوءاستفاده از این نوجوانان تنها محدود به تن‌فروشی نیست و از راههای دیگری نیز آنها هدف افراد تبهکار قرار می‌گیرند.

 او با افرادی در شهر مالمو آشنا شده که او را به خانه‌های مختلف می‌بردند تا تن‌فروشی کند. در پاییز سال گذشته، اطرافیان او نشانه‌های ناراحتی را در او می‌بینند. او سرانجام در ژانویه سال جاری موضوع را برای دیگران تعریف می‌کند.

Девушка в образе куклы - اسپوتنیک افغانستان
افتتاح کافی فاحشه ها در لندن

اکنون از سوی او شکایتی بر ضد قاچاقچیان انسان نزد پلیس صورت گرفته است اما این نوجوان اکنون حاضر به همکاری در این زمینه نیست و از شکایت منصرف شده‌است. لیسا گرین می‌گوید که این اتفاق رایج است. او ادامه می‌دهد: شواهدی که ما دریافته‌ایم نشانگر این است که در درجه اول نوجوانانی که در مسیر رسیدن به سوئد مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اند، در سوئد نیز با این مساله روبرو می‌شوند.

لیسا گرین: سیستم قضایی در این زمینه آن طور که باید و شاید کار نمی‌کند.

در سال گذشته شش مورد قاچاق انسان در این زمینه نزد پولیس مطرح شده است اما هیچکدام از آنها به نتیجه نرسیده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала