اوباما به خاطر فعالیت‌های سیاسی اش با دختر سفید پوست ازدواج نکرد

© Flickr / Steve Jurvetsonاوباما به خاطر فعالیت‌های سیاسی اش با دختر سفید پوست ازدواج نکرد
اوباما به خاطر فعالیت‌های سیاسی اش با دختر سفید پوست ازدواج نکرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باراک اوباما رییس جمهور پیشین ایالات متحده امریکا به دلیل هراس از اینکه ازدواج میان نژادی بر موفقیت‌های سیاسی اش تاثیر منفی نگذارد، از ازدواج با یک دختر سفیدپوست خودداری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، این موضوع را نشریه The Daily Caller به نقل از زندگینامه رییس جمهور اسبق ایالات متحده امریکا، نوشته شده توسط دیوید گیرو، منتشر کرده است.

معشوقه رییس جمهور اسبق امریکا شیلا میوشی جاگر، دختر نیمه جاپانی و نیمه هالندی بوده است. پس از آنکه اوباما در سال 1986 به وی پیشنهاد ازدواج کرد، پدر دختر که معتقد بود اوباما خانواده را تامین مالی کرده نمی‌تواند، با این پیوند مخالفت کرد. عروسی به تعویق افتاد و پس از زمانی انگیزه های نژادی باعث بوجود آمدن اختلافات شد.

گیرو در کتابش نوشته است: "عزم راسخ وی برای به اثبات رسانیدن وی در میان سیاه پوستان بطور مستقیم بالای تصمیم آغاز فعالیت سیاسی اش تاثیرگذار بود".

داستان ریچارد نیوهاوس سناتور سیاه پوست از ایالت الینویس که خانم وی زن سفید پوست بود، نیز باعث افزایش شک و تردید اوباما شد. چون با وصف اینکه سناتور یاد شده، از موضع یک سیاستمدار سیاه پوست سخن می‌گفت، اما همیشه به دلیل همسرش مورد انتقاد قرار می‌گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала