سقوط رهبری ایالات متحده در برخی عرصه ها

© REUTERS / Francois Lenoirسقوط رهبری ایالات متحده در برخی عرصه ها
سقوط رهبری ایالات متحده در برخی عرصه ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فردریکا موگرینی مسئول روابط دیپلوماتیک اتحادیه اروپا گفت، ایالات متحده در برخی عرصه های مشخص رهبری خود را از دست می دهد و اتحادیه اروپا شریک قابل اطمینان در حل و فصل پرابلم های جهانی می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، فردریکا موگرینی مسئول روابط دیپلوماتیک اتحادیه اروپا گفت، ایالات متحده در برخی عرصه های مشخص رهبری خود را از دست می دهد و اتحادیه اروپا شریک قابل اطمینان در حل و فصل پرابلم های جهانی می باشد.
طبق گزارش ریانوستی، موگرینی می گوید، اتحادیه اروپا امکان داشتن موضع شریک قوی و قابل اطمینان برای حل و فصل مشکلات بزرگ جهانی در عرصه هایی که واشنگتن رهبری خویش را از دست داده است را دارد. موگرینی گفت، در جریان سفر آسیایی اش از وی بارها تقاضا شده که ضرورت به همکاری بیشتر و نزدیکتر با بروکسل در زمینه اقتصاد، امنیت و حل و فصل بحران منطقه ای شد. وی علاوه کرد، مردم می خواهند با اتحادیه اروپا کار کنند نه به خاطر اینکه ما را دوست دارند، بلکه به خاطر اینکه می دانند که از ما چه انتظاری دارند که در این وضعیت جئوپولیتیک افزایش ارزش آن پیش بینی می شود. قبلا موگرینی گفته بود که در شرایط تحریمات نباید روسیه و اتحادیه اروپا را شریک استراتژیک خواند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала