تمرینات نظامی ارتش روسیه قبل از تجلیل پیروزی از جنگ دوم جهانی

© AFP 2023 / Sergey Venyavskyتمرینات نظامی ارتش روسیه قبل از تجلیل پیروزی از جنگ دوم جهانی
تمرینات نظامی ارتش روسیه قبل از تجلیل پیروزی از جنگ دوم جهانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارتش روسیه، دو روز پیش از سال‌روز پیروزی‎اش در جنگ جهانی دوم، با جنگ افزارهای پیشرفته‌ی این کشور به شمول 70 جنگنده، یک رشته تمرینات را انجام دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل طلوع نیوز، ارتش روسیه، یک‎ رشته تمرینات زمینی و هوایی را در آستانه‎ی بزرگداشت از روز پیروزی این کشور درجنگ جهانی دوم، راه اندازی کرد.

در این تمرینات که سربازان نیروهای زمینی و هوایی این کشور شرکت کرده بودند، هدف آن آماده‎گی‎ها برای مراسم هفتادومین پیروزی‎اش در برابر آلمانی‎های نازی در جریان جنگ جهانی دوم، گفته شده است.

قرار است این مراسم به گونۀ رسمی در نهم ماه می سال روان میلادی، برگزار شود.

اندریو دینسوف، سفیر روسیه در چین می‎گوید که همکاری‎های نزدیک میان کشورهای منطقه به شمول چین با روسیه به گونه‎ی بی‎پیشینۀ افزایش یافته‎اند و این همکاری‎ها بر روابط هر دو کشور در برابر چالش‎های موجود، اثرگذار هستند.

وی می‎افزاید: «ما یک‎جا با چین و دیگر کشورهایی که دخیل هستیم کار خواهیم کرد، تا به اهداف نُخستین به شمول اهداف اقتصادی یک‏جا برسیم که از این روابط همه طرف‎ها، سود خواهند برد.»

این درحالی‌‏ست که به دنبال جابه‌جایی سیستم‎های ضد موشکی «تاد» از سوی ایالات متحدۀ امریکا در کوریای جنوبی، چین، سخت واکنش نشان داد و خواستار متوقف شدن فعالیت‎های این سیستم  شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала