تجهیزات و نیروهای بی شماری نظامی در مرز اردن و سوریه جابجا شده است

© AP Photo / Maya Alleruzzo, FileFILE - In this Thursday, June 20, 2013 photo, special operations forces from Iraq, Jordan and the U.S. conduct an exercise as part of Eager Lion multinational military maneuvers at the King Abdullah Special Operations Training Center (KASOTC) in Amman, Jordan
FILE - In this Thursday, June 20, 2013 photo, special operations forces from Iraq, Jordan and the U.S. conduct an exercise as part of Eager Lion multinational military maneuvers at the King Abdullah Special Operations Training Center (KASOTC) in Amman, Jordan - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارش ها حاکی از استقرار نیروها و تجهیزات نظامی فراوان امریکایی، انگلیسی و اردنی در نزدیکی استان های مرزی السویداء و درعا در جنوب سوریه است.
US flag - اسپوتنیک افغانستان
رزمایش سه گانه امریکا، اردن و انگلیس طعم جنگ می دهد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، ستاد اطلاعات ارتش سوریه اعلام کرد، که نیروهای نظامی فراوانی در نزدیکی مرزهای اردن با سوریه مستقر شده اند. رئیس دفتر شبکه العالم در سوریه نیز به نقل از منابع آگاه در این کشور گزارش داد: ارتش سوریه و متحدانش از نزدیک هر گونه فعالیت نظامی را در آن سوی مرزهای این کشور زیرنظر دارند و شاهد استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی مرزهای اردن هستند.
منابع آگاه مذکور افزودند: حرکت نیروهای امریکایی، انگلیسی و اردنی به سوی مرزها و خاک سوریه مشاهده شده است.

این منابع افزودند: رزمایش "شیر آماده" که در اردن با مشارکت نیروهای آمریکایی برگزار می شود، رزمایشی مشکوک است که هدف از آن سرپوش گذاشتن روی توطئه "حمله به سوریه و اشغال خاک این کشور "به بهانۀ مبارزه با داعش است در حالی که هیچ داعشی در مرزهای اردن وجود ندارد و به عبارت دیگر نظام اردن با دستاویز برگزاری رزمایش شیر آماده درپی جمع کردن نیروهای آمریکایی، عرب و غیره در پایگاه الزرقاء است.
رزمایش شیر آماده با مشارکت ارتش های 23 کشور خصوصاً آمریکا از روز 7 مه آغاز شده است و تا روز 18 همین ماه ادامه خواهد یافت.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала