آژانس اسپوتنیک به دلیل اتهام پروپاگاندا به پارلمان اسکاتلند اعتراض کرد

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر آژانس اسپوتنیک به دلیل اتهام پروپاگاندا به پارلمان اسکاتلند اعتراض کرد
آژانس اسپوتنیک به دلیل اتهام پروپاگاندا به پارلمان اسکاتلند اعتراض کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک با درخواست توضیح دلیل تصمیم گروه فرا حزبی در مورد روسیه مبنی بر اجازه ندادن این آژانس به اشتراک در نشست "اسلحه لفظی: پروپاگاندای مدرن روسی" که یکی از موضوعات آن فعالیت نسخه بریتانیایی اسپوتنیک در ادینبورگ است، به پارلمان اسکاتلند مراجعه کرد.

نیکولای گرشکوف سردبیر نسخه بریتانیایی اسپوتنیک Sputnik UK گفت: "در تهداب پارلمان اسکاتلند مفکوره‌های باز و بحث‌های نقطه نظرهای مختلف وجود دارند. این حتی در ساختار ساختمان منعکس شده است. جلوگیری  از دسترسی رسانه‌ها به فعالیت‌های پارلمان متضاد با این اصول است. ممانعت از اشتراک آژانس اسپوتنیک در این نشست، که بطور مستقیم مربوط آن می‌شود، ظالمانه و ریاکارانه است".

به گفته وی، چنین اقدامات تعهد سازماندگان را در مقابل آزادی بیان زیر سوال می‌برند.

در درخواست آژانس همچنان آمده است که "اتهام در پروپاگاندا غیرعادلانه و بی اساس است، و بیان آن توسط سازمانی چون گروه فرا حزبی پارلمان اسکاتلند نامناسب است".

قبل از این، خبرنگاران Sputnik UK بار ها برای تامین بحث و گفتگو با اعضای گروه پارلمانی درباره فعالیت این آژانس، تلاش کرده بودند، اما تمام تلاش‌ها برای گفتگو یا نادیده گرفته شده اند و یا رد شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала