چگونه تیپ های مردانه می توانند زنان را جذب کند؟

© Fotolia / WavebreakMediaMicroОбнимающаяся пара на морском берегу
Обнимающаяся пара на морском берегу - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خیلی‌ها بر این باورند، که رسیدگی به استایل و پوشش آقایان خیلی ساده‌تر از دغدغه‌های خانم‌ها در همین مورد است. شاید به دلیل اینکه آقایان درباره پوشش، راحت‌تر فکر می‌کنند و شرایط را ساده‌تر می‌بینند. با این حال وقتی پای سلیقه خانم‌ها به میان می‌آید، کار برای آقایان هم سخت می‌شود.

تا به حال پیش آمده همسرتان به شما بگوید چطور خوش تیپ‌تر می‌شوید و چطور از خوش تیپی فاصله می‌گیرید؟ خب، شاید تا به حال به روی تان نیاورده باشید اما این را بدانید که برای قریب به اتفاق خانم‌ها المان‌های مشترکی از خوش‌تیپی همسرشان وجود دارد که بد نیست از آنها مطلع شوید. در این صورت است که شما می‌توانید بدون اینکه همسرتان نکته‌ای را درباره ظاهرتان به شما گوشزد کند به یک جنتلمن واقعی تبدیل شوید.

شرایط ازدواج با خواهر رهبر کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
شرایط ازدواج با خواهر رهبر کوریای شمالی

خوش سلیقگی در کفش

باور کنید اولین چیزی که توجه هر کسی را در استایل آقایان به خود جلب می‌کند کفش آنهاست. جالب است بدانید کارشناسان استایل می‌گویند کفشی که به پا می‌کنید قبل از اینکه خودتان حرفی بزنید، می‌تواند خیلی چیزها را درباره شما روشن کند! شکل و شمایل کفش، رنگ آن، تمیز بودنش، ست شدنش با ظاهرتان و همه این عوامل از میزان اهمیت شما به استایل‌تان خبر می‌دهد.

خیلی از خانم‌ها معتقدند وقتی به کفش یک آقا نگاه می‌کنید می‌توانید به میزان اهمیت او به سایر موقعیت‌های زندگی‌اش پی ببرید! عجیب است اما در این دنیا تحلیل‌های عجیب و غریبی وجود دارد. با این تفاسیر بدانید که ممکن است در نظر همسران تان، شخصیت شما نمودی هم در انتخاب کفش هایتان داشته باشد. موقعیت سنجی در پوشیدن کفش مناسب یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خوش پوشی شما محسوب می شود.

جوراب! این فاکتور تعیین‌ کننده

این یکی را دست‌کم نگیرید. ممکن است نظر همسرتان را کاملا درباره شما عوض کند؛ بنابراین حتما در این خصوص جدی باشید! قبل از هر چیزی بدانید که پوشیدن جوراب با صندل و کفش‌های روباز یک اتفاق نفرت انگیز برای خانم‌هاست! بنابراین دور این یکی را حتما یک خط قرمز بکشید.

نکته دومی که باید حسابی به آن توجه کنید، ست کردن رنگ جوراب با شلواری است که به پا می‌کنید نه با کفش‌تان. این بدان معناست که مثلا اگر شلوار سورمه‌ای به پا می‌کنید جوراب‌تان هم باید حتما سورمه‌ای باشد. اگر شلوار کرم می پوشید جوراب تان باید از هم خانواده همین رنگ باشد. پس این مساله را هم حسابی جدی بگیرید. شاید در ظاهر، قضیه جدی نباشد اما در عمل خیلی هم مهم است!

کتان‌هایی که به شما خوش تیپی می‌دهند

نقش شلوارهای کتان را در استایل‌های مردانه اصلا دست‌کم نگیرید. اول اینکه آنها به تناسب رنگی که دارند می‌توانند برای هر موقعیتی قابل استفاده باشند؛ حالا چه با استایل‌های رسمی و چه غیررسمی. در همین راستاست که می‌توانید این شلوار را با کفش‌های رسمی و راحتی ست کنید.

با آنها پیراهن‌های مردانه بپوشید یا تی‌شرت‌هایی به تن کنید که روی شلوار می‌افتد. موضوع این است که این کتان‌ها در همه حال به استایل شما شخصیت می‌دهند. سعی کنید در کمد لباس‌تان از این شلوارهای کتان در همه رنگ‌ها داشته باشید اما اگر بنا به گزینش است بدانید رنگ‌های آبی نفتی یا سورمه‌ای، ماسه‌ای و سبز زیتونی می توانند بیشترین مورد استفاده را برایتان داشته باشند.

یک قدم جلوتر از تی شرت

به زبان انگلیسی به این لباس Henleys، (هنلیز) می‌گویند. اگر می خواهید دقیقا بدانید چیست باید به شما بگوییم چیزی شبیه یک قدم جلوتر از تی شرت و شاید بهتر باشید بگوییم تی‌شرت‌های مدل جدید؛ یقه گرد و دکمه‌دار، فیت تن و راسته‌ مانند.

ویژگی چنین تی‌شرتی به خصوص با رنگ سفید قابلیت ست کردن آن را با همه رنگ شلواری به خصوص از نوع جین و کتان بالا می‌برد. این لباس اما قطعا مناسب وقت‌هایی است که قرار است تیپ اسپرت و راحت بزنید. شاید برای هر مردی بد نباشد چنین تی‌شرتی در کمد لباسش داشته باشد.

این تی شرت برای عصرهایی که می‌خواهید با همسرتان به پاساژگردی بروید مناسب‌ترین گزینه است؛ آن هم بدون توصیه همسر درباره نوع پوشش. بیشتر خانم‌ها چنین استایلی را مقبول می‌دانند.

اکسسوارهای مکمل

اکسسوری‌ها در شکل و شمایل و البته مقدار مناسب می‌توانند مکمل خوش استایلی یک آقا باشند. اما در همین رابطه نکات ظریفی وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه کرد. یک ساعت شیک و مناسب با تیپ رسمی یا غیررسمی می‌تواند همیشه به ظاهر یک آقا، وقار و جذابیت بیشتری بدهد.

استفاده از اکسسوارهای بجا و موقعیت مناسب نشان می‌دهد شما به عنوان یک مرد چقدر به جزئیات ظاهر خود اهمیت می‌دهید که این به خودی خود یک حسن محسوب می‌شود. اما باید حواس تان باشد در استفاده از اکسسوارها به خصوص دستبند و انگشتر زیاده روی نکنید. شاید یک دستبند چرمی یا یک حلقه رینگی برای متاهل ها خیلی جذاب و مناسب باشد اما زیاده‌روی در تعداد دستبند یا انگشتر می‌تواند به همان نسبت سلیقه شما را زیر سوال ببرد.

یخن هفت های دوست‌ داشتنی

وقتی یک آقا لباس یخن‌ هفت می‌پوشد یعنی اینکه حسابی به استایل و ظاهر خود اهمیت می‌دهد و از خوش‌ لباسی‌اش محافظت می‌کند. باید این نکته را بدانید که بلوزهای یخن ‌هفت استایلی بین رسمی و غیررسمی است. شاید چنین لباسی بیشتر برای کار مناسب باشد؛ البته مشروط بر اینکه قرار نباشد در یک جلسه تمام رسمی حاضر شوید.

شما می‌توانید انواع سو شرت‌های یخن ‌ هفت را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف داشته باشید اما باز هم اگر بنا به انتخاب باشد همان رنگ‌های سبز زیتونی، آبی نفتی یا سورمه‌ای و رنگ ماسه‌ای بهترین گزینه‌ها خواهند بود.

و حالا، جین به علاوه تی شرت سفید

ظاهر ماجرا خیلی ساده به نظر می‌رسد. اما واقعیت این است که در نتیجه یک تحقیق مشخص شده بیشتر خانم‌ها چنین استایلی را برای همسر خود بسیار می‌پسندند. نکته کلیدی در چنین استایلی به تی‌شرت برمی‌گردد. تی‌شرت سفید نباید خیلی آزاد و گشاد باشد و نه خیلی تنگ و فیت. همین ویژگی است که چنین استایلی را جذاب می‌کند. شلوار جین اما باید فیت باشد نه تنگ. به این ترتیب شما یک تیپ راحت و ساده زده‌اید که می‌تواند نشان دهد در عین سادگی می‌توان خوش تیپ هم بود.

کت و پتلون فیت

آیا می‌دانستید آقایانی که کت و پتلون های فیت به تن می‌کنند و کاملا آراسته هر جا که می‌روند رد عطرشان را به جا می‌گذارند، به لحاظ روانی بیشتر مورد اعتماد دیگران قرار دارند؟ خب حالا که این نکته را دریافتید بهتر است اگر بنای خریدن و پوشیدن کت و پتلون را گذاشته اید مستقیم بروید سراغ انواع فیت آنها.

با پوشیدن کت و پتلون های گشاد به نوعی در ظاهر خود اغراق می‌کنید، چاق تر و سن دارتر به نظر می رسید و نوعی بی‌قوارگی در استایل‌تان مشهود می‌شود اما وقتی کت و پتلون فیت به تن می‌کنید طبیعی است که لاغرتر، کشیده‌تر و البته کم سن و سال تر هم به چشم بیایید. نکته دیگر درباره کت و پتلون موقعیت‌سنجی برای پوشیدن آن است.

شاید کت و پتلون برای اولین روز کاری شما گزینه مناسبی باشد اما برای اولین دیدار با خانمی که قرار است زن زندگی‌تان شود زیادی رسمی و خشک است. کت و پتلون اگر بنا به موقعیت، صحیح پوشیده شود قطعا شما را فردی با اعتماد به نفس و قدرتمند نشان خواهد داد.

منبع: زندگی ایده آل

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала