ترامپ اطلاعات سری در مورد داعش را به لاوروف افشا کرد

© Photo / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federationترامپ اطلاعات سری در مورد داعش را به لاوروف افشا کرد
ترامپ اطلاعات سری در مورد داعش را به لاوروف افشا کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور این کشور در دیدار هفته گذشته خود در تاریخ 10 ماه می با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اطلاعات بسیار محرمانه ای را برای وی افشاء ساخته است که بطور بالقوه یک منبع اطلاعاتی در خصوص فعالیتهای گروه تروریستی داعش را در معرض خطر قرار می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه «واشنگتن پست» روز دوشنبه به نقل از برخی مقامات کنونی و پیشین آمریکا گزارش داد که رئیس جمهور این کشور در دیدار هفته گذشته خود در تاریخ 10 ماه می با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اطلاعات بسیار محرمانه ای را برای وی افشاء ساخته است که بطور بالقوه یک منبع اطلاعاتی در خصوص فعالیتهای گروه تروریستی داعش را در معرض خطر قرار می دهد.
دیک دوربین سناتور دموکرات در کانگرس آمریکا در واکنش به گزارش روزنامه واشنگتن پست، این اقدام ترامپ را «خطرناک و عاری از حس مسئولیت» خواند و «باب کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنا نیز این ادعاها را در صورت صحت داشتن، «بسیار دردسرساز» دانست.
اما رکس تیلرسون وزیر امور خارجه امریکا گزارش های مبی برای انتقال اطلاعات سری به لاوروف را رد کرد. به گفته وی، مسائل همکاری های مشترک برای مبارزه با تروریزم و تهدات آن در دیدار ترامپ و لاوروف مورد بررسی قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала